کد خبر: ۳۰۲۲۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
دروازه بان استقلال گفت: «وقتی گل می خورم خودم بیشتر از همه ناراحت می شوم و عذاب وجدان می گیرم برای همین تمام تلاشم بر این است که گل نخورم.»

به گزارش پایگاه 598، محسن فروزان در مصاف تیم استقلال با نفت مسجد سلیمان برای سومین دیدار متوالی دروازه اش را بسته نگه داشت و به اصطلاح کلین شیت کرد.

 

فروزان که در این دیدار دچار مصدومیت نیز شد، چند موقعیت خوب را از بازیکنان نفت گرفت تا به زعم برخی فوتبالدوستان ستاره بازی باشد.

 

اظهارات فروزان را در ادامه می خوانید:

 

* در جریان بازی برخورد بدی با تیرک دروازه داشتی و مصدوم شدی الان وضعیت ات چطور است؟

- خدا رحم کرد که اتفاق بدتری نیفتاد اما الان جفت زانوهایم درد می کند و به خاطر همین روز گذشته تمرین نکردم و به استراحت پرداختم.

 

* احتمال دارد نتوانی مقابل نفت تهران بازی کنی؟

- نه خوشبختانه مصدومیتم شدید نیست و از امروز تمرین می کنم و انشاءالله اگر کادرفنی صلاح بداند مقابل نفت تهران هم بازی خواهم کرد.

 

* در سه بازی متوالی اخیر گلی دریافت نکرده ای و در مجموع دروازه استقلال 408 دقیقه است که بسته مانده است!

- از این لحاظ خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم. وقتی گل می خورم خودم بیشتر از همه ناراحت می شوم و عذاب وجدان می گیرم برای همین تمام تلاشم بر این است که گل نخورم.

 

* بازی با نفت مسجد سلیمان چطور بود؟

- واقعا بازی دشواری بود و نفت مسجد سلیمان تیم محکم و قلدری نشان داد. واقعا جایگاه این تیم انتهای جدول نیست و امیدوارم که در لیگ برتر بماند. ما به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتیم و نفتی ها هم برای بقا می جنگیدند همین مسئله باعث شد بازی زیبایی نشود اما خب نتیجه برای ما خوب بود.

 

* راستی داستان پاداش نفیس پس از بازی با نفت مسجد سلیمان چه بود؟

- یک هندزفری و شارژر و چند عکس بود که به ما دادند. من که آن پاداش به کارم نیامد و آن را به یک بنده خدایی هدیه دادم!

 

* گویا مشکلات مالی هم تشدید شده و همه بازیکنان گلایه دارند؟

- واقعا مشکلات مالی اذیت مان می کند اما شرایط تیم طوری است که همدل شده ایم تا این مشکلات بر وضعیت خوبمان تاثیر منفی نگذارد. امیدوارم مسئولان باشگاه هم شرایط ما را بیشتر درک کنند و زودتر مشکلات حل شود.

خانواده بزرگ ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها