کد خبر: ۳۰۲۴۲۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
صادقی:
گلر خوب ملواني ها که به دليل محروميت بعد از بازي با پرسپوليس نيمکت نشين شد، اعتقاد دارد که دست از تلاش نمي‌ کشد و دوباره به ترکيب ثابت بازخواهد گشت.
به گزارش "ورزش سه"، ایمان صادقی درمورد پیروزی ملوان مقابل سپاهان گفت: ما روی نوار پیروزی افتاده ایم و یکی، یکی یقه تیم ها را می‌گیریم. ما در بازی هایی مثل راه‌آهن و استقلال‌خوزستان عملکرد خوبی داشتیم اما از اول هم می‌دانستیم که بازی با سپاهان سخت تر است خوشبختانه همه وضعیت خوبی دارند و استرسی که قبلا داشتیم را نداریم.

او در مورد حضور هواداران ادامه داد: تعداد هواداران آنقدر زیاد بود که سپاهان نتوانست خوب بازی کند، آنها تا آخر بازی دست از تشویق کردن نکشیدند. از آن موقعی که بلیت ها را رایگان کرده اند، هر کسی که برسد و وقت داشته باشد به استادیوم می‌ آید چون اکثر مردم مشکلات مالی دارند شاید قبلا به این دلیل نمی‌ توانستند آنطور که باید و شاید استادیوم را پر کنند اما حالا با رایگان شدن بلیت این قضیه اتفاق می‌ افتد.

بازیکن ملوان در مورد اینکه تیمش گربه سیاه استقلال، پرسپولیس و سایر تیم های بزرگ است نظرش را اینگونه بیان کرد: درست است سال پیش هم همین طور و ما جلوی تیم های بزرگ بخصوص استقلال، پرسپولیس خوب بازی می‌ کردیم. به قول پژمان جمشیدی که می‌ گفت ما هر جا می‌ رویم تماشاگر داریم و در شهرهای مختلف پرسپولیس تنها نمی‌ ماند اما در انزلی سرخابی ها طرفدار خاصی ندارند و همه برای تشویق کردن ملوان می‌ آیند. انزلی شهر کوچکی است و مردم تفریح خاصی ندارند، عشق آنها فوتبال است و از قدیم هم همین طور بوده یکی از دلایل اصلی اینکه ما می‌ توانیم جلوی تیم های بزرگ در خانه خوب بازی کنیم. حمایت همه جانبه تماشاگران است.

او در مورد روند صعودی که ملوانی ها در پیش گرفته اند تصریح کرد: من نمی‌ خواهم بگویم که کاملا از شرایط سقوط رها شده ایم اما از آن شرایط بد و هم امتیاز بودن با تیم های انتهای جدول فاصله گرفته ایم و یک مقدار بهتر شده ایم اگر در بازی با سایپا هم نتیجه خوبی بگیریم، خیالمان بیشتر راحت می‌ شود به خاطر اینکه فاصله مان با سایر تیم ها زیاد می‌ شود. ما می‌ خواهیم همین طوری ادامه دهیم تا آقا فیروز را به خواسته اش برسانیم. او دوست دارد که ملوان قهرمان نیم فصل بشود. او در بازی با سپاهان آنقدر خوب با ما صحبت کرد که آرامش خاصی پیدا کردیم، ما یک اصطلاحی بین خودمان داریم و آن هم این است که آقا فیروز کنار زمینش خیلی خوب است. او 30، 40 سال است که دارد مربیگری می‌ کند و دقیقا می‌ داند که چطور برخورد کند، شاید به شخصه خودم درون دروازه اشتباه کرده باشم، اما او با صحبت هایش من را طوری آرام کرد که اعتماد به نفسم بالا رفت.

وقتی از بازیکن ملوان سوال شد از نیمکت نشینی ناراحت است یا خیر پاسخ داد: هیچ کس در فوتبال وجود ندارد که از نیمکت نشینی ناراحت نشود چون اگر کسی ناراحت نشود پیشرفت نمی‌ کند. همه درتیم زحمت می‌ کشند ولی من خودم حتی اضافه هم تمرین می‌ کنم اگر هم یک روز تمرین تعطیل شود خودم به صورت مجزا به تمرین کردن می‌ پردازم متاسفانه در این فصل پرسپولیس برایم بدیمن بوده است چون در بازی برگشت با این تیم مصدوم شدم و بعد از آن 5، 6 بازی از دست دادم، در بازی رفت هم همانطور که دیدید اخراج شدم.

او در مورد اینکه آیا با سیستم چرخشی بین گلرها موافق است یا خیر گفت: اول از همه دعا می‌ کنم سیدحسین حسینی خوب کار کند و کنارش من هم سعی می‌ کنم دوباره به ترکیب ثابت برگردم، اما به نظر من سیستم چرخشی اصلا خوب نیست به خاطر اینکه بازیکن تحت استرس قرار می‌ گیرد اگر دقت کرده باشید در تیم های بزرگی مثل چلسی و بایرن مونیخ از سیستم چرخشی استفاده می‌ شود، گلرهایشان افت کرده اند.

صادقی در پایان افزود: از آقای محجوب تشکر می‌ کنم که ما را از گرفتاری درآوردند چون بچه های ما واقعا به پول نیاز داشتند و این شوک مالی خیلی به موقع بود چون خیلی وقت بودکه پول نگرفته بودیم. البته شاید مدیرعامل حق داشت که پول ندهد چون ما نسبت به تیم های دیگر بد نتیجه گرفته بودیم اما این بار به ما پول داده است و درصدش هم بالا بود. از مدیریت باشگاه متشکریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها