کد خبر: ۳۰۲۴۴۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
رئال مادريد سال 2014 را به بهترين شکل ممکن به پايان رساند. صدرنشين لاليگا با 4 امتياز اختلاف نسبت به بارسلونا و ثبت بهترين آمار گلزني ممکن.

به گزارش "ورزش سه"، زمانیکه سال 2014 به اتمام رسید و وارد سال 2015 شدیم، بدبین ترین هواداران رئال نیز نمی توانستند تصور کنند که به فاصله کمتر از سه ماه، تیم محبوبشان حاشیه امنیت خوب خود در لالیگا را از دست داده و در یک قدمی از دست دادن صدر جدول قرار بگیرد اما این اتفاق افتاد و رئال با کسب نتایج ضعیف بخصوص در هفته اخیر و از دست دادن 5 امتیاز، به احتمال فراوان در پایان امروز، بارسا را بالای سر خود خواهد دید.

رئال مادرید در شرایطی سال 2014 را به اتمام رساند که 4 امتیاز بیشتر از بارسلونا داشت و با زدن 55 گل در 15 بازی، بطور متوسط در هر مسابقه 3.6 گل به ثمر رسانده بود.در حالیکه بارسا با همین تعداد بازی، 36 گل وارد دروازه حریفان کرده بود.

این آمار اما در سال 2015 به 20 گل در 12 بازی رسیده یعنی بطور متوسط 1.6 گل در هر بازی. رئال در سال جدید در هر بازی دو گل کمتر از سال گذشته زده است. بیهوده نیست که کارلو آنچلوتی شب گذشته با شگفتی از عملکرد ضعیف بازیکنان تهاجمی اش سخن گفت و دلیل اصلی نتایج ضعیف تیمش را پس از اشتباهات خود، به اشتباهات فاز تهاجمی تیمش نسبت داد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها