کد خبر: ۳۰۲۷۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
آدیداس کفش شگفت انگیز و زیبای مهاجم بارسلونا را طراحی کرده که "عشق و نفرت" نام دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، رقابت کمپانی‌های بزرگ تولید البسه و کفش ورزشی جدی‌تر از هر زمان دیگری دنبال می‌شود و روزبه‌روز مدل‌های متنوعی از پیراهن و کفش ورزشی به ویژه در رشته فوتبال به بازار می‌‌آید.

 

در همین راستا کمپانی "آدیداس" در تازه‌ترین خلاقیتی که به خرج داده کفش‌های تازه‌ای برای لوئیس سوارس مهاجم تیم بارسلونا طراحی کرده که در نوع خودش کم‌نظیر است.

 

این کفش‌ها که با مدل "تتوپک" به مرحله تولید اولیه رسیده است طرح‌های مختلفی از خالکوبی را روی پوسته خود می‌بیند. در واقع خالكوبي‌هاي اعمال شده روي اين كفش برگرفته از خالكوبي‌هاي دست هنرپيشه فيلم "شب شكارچي" است كه معني "عشق و نفرت" را تداعي مي‌كند.

 

روی این کفش ها که طرح آن برای یک فوتبالیست غیر معمول است اشکال مختلفی دیده می شود از جمله دندان هایی تیز! این دندان ها شاید یادآور گازهایی باشد که سوارز در میدان مسابقه از بازیکنان مختلف گرفته است!

 

روي لنگه راست اين كفش اسكلت سري طراحي شده كه تداعي‌كننده چهره تاريك و همان نفرت است و لنگه چپ اين كفش هم با رنگ‌هاي روشن طراحي شده كه با يك قلب كوچك جلوي آن خودنمايي مي‌كند.

 

اين كمپاني در توضيح ساخت اين كفش نوشته است: «اين مدل تازه مخصوص ستاره‌هاي بزرگ است كه هميشه مورد حسادت قرار مي‌گيرند و البته خيلي‌ها هم آنها را دوست دارند.»

 

حالا يكي از بازيكناني كه هم منفور است و هم محبوب قرار است اين كفش را به پا كند‌؛ لوئيس سوارس.

 

ستاره تيم بارسلونا در بازي شب گذشته مقابل رايو وايكانو که با برتری 6 بر یک کاتالان ها به پایان رسید با اين مدل جديد وارد زمين و موفق شد 2 گل تیمش را به ثمر برساند.

 

گفتنی است فروش عمومي اين مدل جديد هم از روز 9 مارس (18 اسفند) شروع مي‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها