کد خبر: ۳۰۲۷۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
دولت اگر واقعاً اسنادي درباره فساد اقتصادي طيف مقابل خود دارد، چرا افشاي آنها و برخورد با آنها را به سال آينده و انتخابات مجلس دهم حواله مي‌دهد؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از افکار، سيدمحسن ميرشمسي از فعالان فضاي مجازي در صفحه شخصي فيس بوک خود نوشت: «اکبر ترکان» مشاور ارشد «حسن روحاني» و متخصص در امور "قرمه‌سبزي" و "آبگوشت بزباش"، تهديد به افشاگري کرده و گفته است: "مسلماً عده‌اي مي‌خواهند در سال ۹۴ با پول‌هاي کثيف و بادآورده وارد بازي سياسي شوند و البته ما هم سکوت نخواهيم کرد؛ سال ۹۴ سال افشاي آنها است".

ضمن استقبال از هر نوع افشاگري، ذکر چند نکته خالي از لطف نيست!
۱- دولت اگر واقعاً اسنادي درباره فساد اقتصادي طيف مقابل خود دارد، چرا افشاي آنها و برخورد با آنها را به سال آينده و انتخابات مجلس دهم حواله مي‌دهد؟! چرا همين امسال افشاگري نکرده و نمي‌کند؟! اين تأخيراندازي در افشا و برخورد با مفاسد چه معنايي جز سياست‌بازي و سوءاستفاده‌هاي باندي و جناحي از مقوله مبارزه با مفاسد اقتصادي براي از ميدان به در کردن رقيب و تأثيرگذاري بر نتايج انتخابات مجلس آينده دارد؟!

۲- "بگم بگم" جناب ترکان نشان مي‌دهد که اولاً دوران "بگم بگم" هنوز نگذشته است و ثانياً دولت براي قبضه کردن مجلس آينده روي اين "بگم بگم"ها حساب ويژه باز کرده است نه عملکرد خود و اين مي‌تواند به معناي خالي بودن دست دولت از عملکرد قابل ارائه به افکار عمومي براي جلب نظر آنها و ايضاً اطمينان به باور نکردن آمارهاي دولت توسط مردم نيز باشد!

۳- نکات جالبي در زمينه مفاسد اقتصادي و مبارزه با آن در سابقه جناب ترکان به چشم مي‌خورد. ازجمله اينکه سال‌ها پيش در شرکت نفتي و گازي پتروپارس در دوران مديرعاملي اکبر ترکان، تخلفات متعددي رخ داد؛ تخلفاتي که جناب ترکان درباره آنها گفته بود: "اگر ما رانتي را در دولت قرار داديم و عده‌اي از آن رانت استفاده کردند و ثروتمند شدند، حق نداريم يقه آنها را بگيريم. چون خودمان مقررات وضع کرديم."

حکايت "دستمال کثيف" است!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها