کد خبر: ۳۰۲۹۱۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
لوکاس سيلوا، حريد برزيلي جديد رئال مادريد معتقد است که رئال براي خروج از بحران بايد بيشتر تلاش کند و بازيکنان بايد دوندگي خود را بيشتر کنند.
به گزارش "ورزش سه"، سیلوا به نمایندگی از سایر بازیکنان رئال، امروز در نشست خبری بازی با شالکه شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. او که پس از 4 بازی برای رئال، مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته است، در مورد شرایط رئال و افت محسوس این تیم گفت:" واضح است که در بهترین فرم خودمان قرار نداریم. باید بیشتر تلاش کرده و در زمین بیشتر بدویم.اینگونه می توانیم باز هم به مسیر موفقیت و پیروزی برگردیم."

سیلوا در مورد بازی فردا مقابل شالکه گفت:" مثل همیشه بازی دشواری پیش رو داریم. بخاطر برتری 2-0 بازی رفت، از شانس بیشتری برای صعود برخورداریم اما باید از همان ابتدا بازی را قدرتمندانه شروع کرده و با زدن یکی دو گل، شرایط را برای خودمان ساده تر کنیم تا خیالمان از بابت صعود راحت شود. نمی خواهیم شالکه ما را سورپرایز کند.
اگر بازی به من برسد، سعی می کنم بهترین بازی خودم را انجام دهم. در آرامش قرار دارم و به خودم هم مطمئن هستم. دوست دارم اولین پیروزی در لیگ قهرمانان در برنابئو را جشن بگیرم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها