کد خبر: ۳۰۲۹۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
در 24 ساعت گذشته 190شهروند در سوانح تصادف شهر تهران دچار مصدومیت شدند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایرنا، تکنیسین های اورژانس تهران، در طول 24 ساعت گذشته در یکهزار و 475 ماموریت شرکت و اقدامات امدادی و پزشکی به شهروندان ارائه کردند.



وی با اشاره به حوادث مختلفی که در سطح شهر منجر به اعزام تیم های اورژانس شد؛ افزود: سوانح رانندگی، مشکلات قلبی و تنفسی، سقوط از ارتفاع، سوختگی، مسمومیت دارویی و خوراکی و مسمومیت با گازهای استنشاقی از حوادث مهم 24 ساعت گذشته تهران بود.



مدیر روابط عمومی اورژانس تهران ادامه داد: عوامل اورژانس تهران در ماموریت های خود به 212 بیمار قلبی و 135 بیمار تنفسی خدمات درمانی ارائه کردند.


عباسی، امداد رسانی به 20مصدوم سقوط از ارتفاع را از دیگر فعالیت های اورژانس تهران برشمرد و افزود: ماموران اورژانس به 35 مسمومیت بر اثر استفاده از مواد خوراکی و دارویی،12مسمومیت بر اثر گازگرفتگی و 7 مصدوم سوختگی، خدمات اورژانسی ارائه کردند.


وی افزود: 864 شهروند دیگر در سایر موارد از جمله سکته مغزی، سردرد، شکم درد و بی حالی از عوامل اورژانس تهران خدمات پزشکی دریافت کردند.


وی خاطرنشان کرد: عوامل اورژانس تهران از مجموع ماموریت های انجام شده 470 مورد را برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان ها منتقل و مابقی را به صورت سرپایی مداوا کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها