کد خبر: ۳۰۳۲۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
قراردادي كه با استقلال بستم صرفاً به خاطر پولش نبود. باور كنيد اگر باشگاه پرسپوليس 50 ميليون هم براي سه فصل مي‌داد قراردادم را تمديد مي‌كردم.
به گزارش پایگاه 598، علی فتح‌ا...‌زاده قشنگ‌ترین خاطره‌اش را از دوران مدیرعاملی باشگاه استقلال جذب مهدی هاشمی‌نسب ستاره وقت پرسپولیس و تیم ملی عنوان کرد و اظهار داشت هاشمی‌نسب را با مبلغ 92 میلیون تومان برای سه سال به استخدام گرفت به همین بهانه سر صحبت را با مهدی هاشمی‌نسب باز کردیم.

مبلغ قرارداد سه ساله تو با استقلال بالاخره 110 ميليون بود، 100 ميليون يا 92 ميليون؟
هيچ كدام، با استقلال قرارداد سه ساله به ارزش 98 ميليون تومان بستم كه براي هر فصل كمتر از 33 ميليون تومان مي‌شد اما همه اين پول را زمان عقد قرارداد دريافت كردم.

با چه مقدار از اين پول خانه امروزي‌تان را خريدي؟
خانه‌اي 550 متري در خيابان بنفشه كرج خريدم به مبلغ 45 ميليون تومان.

با بقيه پول چه‌كار كردي؟
با بقيه‌اش بيزينس راه انداختم! بقيه پولم را خوردم و از زندگي لذت بردم.

پس بعد از فوتبال شغلي يا منبع درآمدي نداري؟
خانه را با يك سازنده مشاركت كردم و تعداد واحدها را افزايش داده و اجاره داده‌ام و خدا را شكر نه ثروتمندم نه نيازمند؛ مخارج زندگي‌ام تأمين مي‌شود.

فتح‌ا...‌زاده گفته هاشمي‌نسب تا آخرين روز منتظر پرسپوليس ماند و پس از اينكه اطمينان يافت او را نمي‌خواهند با استقلال قرارداد بست؟
حدود دو ماه منتظر بودم، اصلاً با پرسپوليس يا خود استقلال هم بحث مالي نداشتم. قراردادي كه با استقلال بستم صرفاً به خاطر پولش نبود. باور كنيد اگر باشگاه پرسپوليس 50 ميليون هم براي سه فصل مي‌داد قراردادم را تمديد مي‌كردم ولي در آن برهه علي‌‌آقاي پروين به عنوان بزرگتر و سرمربي تيم صلاح ديد هاشمي‌نسب نباشد. به خودم هم گفته، با اين حال به خاطر دل طرفداران پرسپوليس غرورم را بابت حرف علي‌آقا پنهان كرده و منتظر تجديد نظر شدم. من بازيكني نبودم كه دنبال تيم بگردم و كلي پيشنهاد بود اما ترجيح دادم به استقلال بپيوندم.

هنوز هم پشيمان نيستي؟
براي چه پشيمان باشم. به استقلال پيوستم نه تيم لواشك‌سازي فلان شهر! خيلي از هواداران پرسپوليس چشم‌شان را به عملكرد سه ساله من بستند و دشنام گفتند ولي برايم اهميت نداشت و ندارد چون از آدم قدرنشناس انتظار بيشتري نمي‌رود. 4 گل در دربي‌ها به استقلال زدم و فكر مي‌كردم از من متنفر باشند ولي با آغوش باز مرا پذيرفتند. اين را هم بگويم خيلي از پرسپوليسي‌ها واقعيت را مي‌دانستند و حق را به من دادند. يك مثال بزنم؛ يكي عادت كرده ماشين خوب سوار شود، بنزش را از دست مي‌دهد و بي‌ام‌و مي‌خرد. آيا آدم بدي است كه از كارخانه رقيب خريد كرده است؟

يادت هست از باشگاه پرسپوليس چقدر دستمزد گرفتي؟
بابت سه سال 17 ميليون تومان با آن عملكرد، يك سيم‌كارت هم پس از چهارمين گلم در دربي به من هديه دادند. روزي كه مرا نمي‌خواستند گفتند سيم‌كارت را پس بده كه تقديم مديريت كردم.

ارزش پولي كه از استقلال گرفتي، الان حدوداً چقدر است؟
حدود 4 ميليارد تومان براي سه فصل يعني سالي كمتر از يك ميليارد و 400 ميليون تومان. چون با كل پول يك خانه هزار متري مي‌توانستم بخرم. الان زمين 550 متري در محلي كه در آن برهه خريدم 2 ميليارد تومان است.

بازيكن هم داريم كه مي‌گويند قراردادش سه ميليارد است.
نوش جانش. در اين فوتبال كه خيلي‌ها يك ميليارد مي‌گيرند آن بازيكن سه ميلياردي، 5 ميليارد هم بگيرد حقش است.

جام
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها