کد خبر: ۳۰۳۴۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تبيان/ دختران مجرد عموما 6 اشتباه اساسي در انتخاب خود و نگاهشان به ازدواج دارند که باعث مي شود هميشه تنها بمانند:

1- کار و ديگر هيچ
خيلي وقت ها دختران مجرد غرق کار مي شوند. کسب و کاري براي خودش راه مي اندازند و همين باعث مي شود که به شدت در کارشان گرفتار شوند. با وجود زيبايي، جذابيت و موفقيت‌هاي فراوان، همه درها براي برقراري ارتباط با آنها بسته است، چرا که تمام زندگيشان در کار خلاصه شده.

2- همه را با يک چوب مي رانند
بعضي دختران فکر مي‌کنند اگر مردي به آنها علاقه‌مند شده‌ است، حتما مشکلي در او وجود دارد. اين افکار باعث مي‌شود که مردهاي مناسب زيادي را از دست بدهند، قبل از اينکه حتي يک‌بار به آنها فرصت داده باشند. برخي از دختران ياد گرفته اند هميشه گارد بسته داشته باشند و در مقابل هر موجود مذکري از خود دفاع کنند چون مي ترسند مردها به آنها آسيبي برساند. آنها مي گويند هيچ مردي نبايد نزديک شان شود چون احتمالا ريگي به کفشش است.
دختران زيادي تا چهل- پنجاه سالگي ازدواج خود را به تاخير مي‌‌اندازند، اما واقعيت اين است که ما هيچ‌وقت اسير اعداد و ارقام نيستيم.

3- وقت ما گذشته
برخي دختران وقتي 25 يا 30 سالگي را رد مي کنند، فکر مي کنند که زمان عاشق شدن، ازدواج و بچه‌دار شدن شان گذشته است. اين دقيقا همان جايي است که اشتباه مي‌کنند. درست است که زمان ازدواج و بچه‌دار شدن، پيش‌بيني شده است، اما در قرن بيست و يکم زندگي ما کمتر قابل پيش‌بيني است، که البته اين نکته مثبتي است. دختران زيادي تا چهل- پنجاه سالگي ازدواج خود را به تاخير مي‌‌اندازند، اما واقعيت اين است که ما هيچ‌وقت اسير اعداد و ارقام نيستيم. ما هر لحظه در مناسب‌ترين زمان زندگي خود هستيم. بله، درست است که بيولوژي بدن هميشه ما را همراهي نمي‌کند، اما اگر شما واقعاً مي‌خواهيد صاحب خانواده شويد و بدن شما ديگر اين اجازه را به شما نمي‌دهد که بچه‌هاي خودتان را داشته باشيد، به اين معنا نيست که اين خواسته شما برآورده‌شدني نيست. مي‌توانيد با پذيرفتن سرپرستي يک کودک، تشکيل خانواده‌ دهيد.

4- آنها مردان مناسب را ناديده مي‌گيرند
وقتي يک دختر مجرد باور مي‌کند که هيچ مرد مناسبي براي او وجود ندارد، همه چيز پيرامونش روي اين موضوع صحه مي‌گذارد. به همه کساني که فکر مي‌کنند همه مردان خوب ازدواج کرده‌اند پيشنهاد مي‌کنيم که اين احساس را که دوست دارند تصديق شوند کنار بگذارند و به جاي آن، به شادي، خوشبختي و تمايلشان توجه کنند. واقعيت اين است که مردان خوب و مناسب همه جا هستند، ولي همه آنها مجرد نيستند، همه آنها به شما علاقه ندارند و شما هم به همه آنها علاقه‌مند نيستيد. اما به هر حال، آشنايي با يک مرد خوب مي‌تواند يک فرصت باشد. وقتي با يک مرد مناسب آشنا شديد، با او رفت‌و‌آمد داشتيد و اين ايده که مرد مجرد مناسبي باقي نمانده در ذهنتان از بين رفت، متوجه خواهيد شد که توجه چه کسي را به خود جلب کرده‌ايد. در حقيقت، آن هنگام است که شما متوجه خواهيد شد افراد مناسب زيادي وجود دارند که به آشنايي با شما علاقه دارند.

5- دختران فراري
گاهي دختران جوان منتظرند مرد مناسب پا پيش بگذارد. اما زماني که اين اتفاق مي‌افتد، آنها پا به فرار مي‌گذارند و از او دور مي‌شوند. اين کاملاً طبيعي است. زماني که دختر مجردي در تمام رابطه‌هايي که داشته شکست خورده باشد و دچار نااميدي، افسردگي و بي‌توجهي عاطفي شده باشد، اين عکس‌العملي است که نشان خواهد داد. اما به هرحال، اگر او بخواهد نتيجه‌اي از روابط خود بگيرد، بايد اين رفتار خود را کنار بگذارد.
هنگامي که شما با مردي مناسب آشنا مي‌شويد، ممکن است ابتدا اظهار علاقه و توجه او براي شما دشوار باشد، چرا که قبل از اين تجربه‌اش را نداشته‌ايد. اما حالا زمان آن رسيده است که اين دشواري را تحمل کنيد. به خودتان اجازه بدهيد رابطه جديدي تجربه کنيد. تجربه را به بدبيني تبديل نکنيد. اگر خودتان يا اطرافيانتان در گذشته شکست هايي در زندگي شان داشته اند دليل نمي شود که شما هم چنين شکستي را تجربه کنيد و يا در انتخاب و ارزيابي طرف مقابل دچار سخت گيري و وسواس ‌شويد. تيزبيني و زيرکي متعادل براي يک انتخاب مناسب کافي است. لازم نيست از ابتدا با منفي انديشي مثل يک کارآگاه عمل کنيم.

6- ملاک هاي من کجاست؟
گاهي دختران مجرد وقتي براي ازدواجشان دچار مشکل مي شوند، سردرگم مي مانند که شايد معيارهاي درستي براي ازدواج ندارند. آنها حتي شک مي کنند که شايد خودشان واجد شرايط مطلوبي نيستند و به همين دليل سعي مي کنند مدام خودشان و معيارهايشان را عوض کنند. اين بدترين کاري است که مي توانيد انجام دهيد چون شخصيت بي ثبات و متغييري پيدا خواهيد کرد که هيچ کس جذب آن نمي شود. حتي اگر شخصيت واقعي شما با برخي از مردها هماهنگ نباشد، با کنار گذاشتن آن و روي آوردن به يک شخصيت متزلزل و متغير ديگر هيچ مردي، مطلقا هيچ مردي مايل نخواهد بود با شما آشنا شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها