کد خبر: ۳۰۳۵۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
تنها واژه اي که اين روزها در مورد داماش شنيده مي‌شود، واژه باختن است. تيمي که در طي دو فصل اخير به اندازه انگشت هاي يک دست برد نداشته است.
به گزارش "ورزش سه"، این روزها اوضاع داماش بسیار اسفناک شده و این تیم قدیمی رشت در حال پیوستن به جرگه تیم هایی همانند برق شیراز، شموشک و بهمن است. تیم هایی که بازیکنان ملی پوش داشتند اما دیگر اثری از آنها نیست.

پس از اتفاقات روی داده برای مجموعه داماش، عابدینی به عنوان مدیر عامل این تیم منصوب شد اما در روزهایی که عابدینی درگیری های فکری زیادی به جهت خریداری پرسپولیس دارد و مجال فکر کردن به داماش را ندارد این تیم پله پله به لیگ دسته دوم نزدیک می شود. تعیین و تکلیف نشدن اوضاع مدیریتی داماش یکی از مشکلات عمده این تیم است و مدیریت این تیم چشم به رفع پلمب شدن از اموال خسروی برای ایجاد یک منبع مالی را دارد و تا موقعه ای که این اتفاق روی ندهد اوضاع بر همین منوال است. در حالی که تیم هایی همانند استقلال صنعتی و راه آهن به آسانی واگذار و تعیین تکلیف شدند اما 3 سال است که داماش در بلا تکلیفی به سر می برد.

داماش در گروه ب لیگ یک 4 برد را کسب کرده و در رده هشتم این گروه 11 تیمی قرار دارد. شرایط سخت در لیگ یک و سقوط کردن 3 تیم به صورت مستقیم و رفتن یک تیم به مسابقات پلی اف شرایط را برای تمامی تیم ها حساس کرده است. داماش پس از برد در هفته پنجم برابر اتکا گلستان که از لیگ کنار کشید تا هفته 17 فقط یک برد را کسب کرده اما شرایط هنگامی برای داماش هولناک تر می شود که تیم های در تعقیب داماش فقط 1 امتیاز با این تیم اختلاف دارند و با یک برد تیم های رقیب و باخت یا تساوی داماش این تیم کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دسته دوم کشور می شود.

شرایط ویژه داماش این موضوع رو مطالبه می کند که در این شرایط اسفناک حداقل شوکی به این تیم وارد شود. داماش در بازی های پیش رو باید برابر تیم هایی قرار بگیرد تیم های سهل تری نسبت به دیگر رقبا هستند که می توان با کمی تحول به ماندگاری این تیم امیدوار بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها