کد خبر: ۳۰۳۶۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
نيمار که با کسب اجازه از سرمربي بارسلونا چند روزي را به دليل حضور در جشن تولد خواهرش، به برزيل رفته بود، شب گذشته به بارسلون بازگشت.
به گزارش "ورزش سه"، نیمار در این فصل درخشش فوق  العاده ای در ترکیب بارسلونا داشته و برخلاف فصل گذشته، گل های حساس و فراوانی را برای کاتالان ها به ثمر رسانده است. بارسا نیز این روزها در شرایط آرمانی به سر می برد.

ستاره برزیلی بارسا در گفتگو با خبرنگاران در مورد وضعیت خود و تیمش گفت:" تیم فوق العاده ای داریم که می تواند سه گانه را فتح کند. نمی خواهم از هیچ جامی چشم پوشی کنم و هر سه جام را باهم می خواهم. روز به روز به درک متقابل بیشتری با مسی و سوارز می رسم.
مسی بهترین بازیکن دنیا و سوارز نیز بی شک جزئی از بهترین هاست.در هر بازی سعی می کنیم زهر خودمان را به حریفان بریزیم. فکر می کنم مثلث تهاجمی ما بهتر از مثلث تهاجمی رئال باشد ولی ترجیح می دهم روی عملکرد خودمان تمرکز کنم و در مورد حریفان حرفی نزنم."

نیمار در مورد ال کلاسیکو گفت:" این بازی مثل یک فینال است. رئال حریف دشواری است اما فقط به پیروزی فکر می کنیم. فاصله در صدر جدول هنوز اندک است و بازی های زیادی در پیش است.نتیجه این بازی نمی تواند تعیین کننده قهرمان باشد."

از نیمار در مورد بازی شب گذشته رئال مادرید-شالکه که به برتری 4-3 ژرمن ها انجامید، سوال شد که وی با خنده پاسخ داد:" بله؛ بازی را دیدم. ای کاش بازی 10 دقیقه دیگر هم ادامه داشت( شالکه با زدن یک گل دیگر صعود می کرد و رئال حذف می شد)."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها