کد خبر: ۳۰۳۸۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
رئال مادريد روزهايي بحراني را سپري مي کند. واگذاري صدر جدول به بارسلونا و شکست عجيب مقابل شالکه در ليگ قهرمانان، انتقادها به کارلو آنچلوتي و بازيکنان اين تيم را افزايش داده است.

به گزارش پایگاه 598،اگر تا همین دو ماه پیش همه از تمدید قرارداد رئال با کارلو آنچلوتی صحبت می کردند، حالا فوتبال روی دیگرش را به کارلتو نشان می دهد. به نظر می رسد که پس از کسب نتایج بد رئال در سال 2015 که با نمایش هایی متوسط و بعضا ضعیف نیز همراه بوده، اعتبار کارلو آنچلوتی نزد سران رئال و در راس همه، فلورنتنیو پرز را کاهش داده است.
رئال در بدترین زمان ممکن افت کرده چرا که تا 10 روز دیگر باید در نوکمپ به مصاف تیم کاملا آماده بارسلونا برود. شرایط فعلی آنچلوتی همانند شرایط سه ماه پیش لوئیس انریکه سرمربی بارسلوناست.

نشریه مارکا امروز به نقل از منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید گزارش داده است که فلورنتنیو پرز در گفتگویی محرمانه، به کارلو آنچلوتی اولتیماتوم داده است که در صورت کسب نتیجه بد و تحقیرآمیز مقابل بارسا در نوکمپ، از سمت خود اخراج خواهد شد.

پرز این روزها ترجیح داده مصاحبه نکند و در حاشیه باشد اما بی شک اگر رئال بخاطر شکست مقابل شالکه از لیگ قهرمانان حذف شده بود، شاید کار از اولتیماتوم گذشته و کارلتو تا به امروز اخراج شده بود. هر دو باشگاه شهر منچستر دوست دارند تا آنچلوتی را برای فصل بعد به خدمت بگیرند.گویا نتیجه ال کلاسیکو مشخص خواهد کرد که کارلتو در رئال به کار خود ادامه خواهد داد یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها