کد خبر: ۳۰۴۱۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
اعتماد/ ۲۳ بهمن سال جاري ماموران پليس آگاهي استان خوزستان در جريان مرگ مشکوک دختر جواني قرار گرفتند. با حضور ماموران در محل مشخص شد دختر ۲۰ ساله‌اي به دليل اصابت گلوله جان خود را از دست داده است.

پدر اين دختر در تحقيقات به ماموران گفت: دخترم مدتي بود که بيماري افسردگي گرفته بود و اصلا با کسي صحبت نمي‌کرد. نمي‌دانيم مشکلش چه بود تا اينکه امروز همسرم با من تماس گرفت گفت که دخترمان با اسلحه دست به خودکشي زده و جان باخته است. با وجود اين اظهارات، گزارش پزشکي قانوني نشان مي‌داد که گلوله از روبه رو شليک شده و مرگ دخترجوان نمي‌تواند خودکشي باشد.

به اين ترتيب ماموران پليس بار ديگر به خانه قرباني اعزام شدند و به تحقيق از اعضاي خانواده پرداختند. سرانجام برادر مقتول به قتل ناخواسته خواهرش اعتراف کرد و گفت: اسلحه کلاشينکف متعلق به پدرم بود و روز حادثه اسلحه پيش من بود و در حال شوخي با خواهرم بودم. براي همين آن را به سمت خواهرم گرفتم و خواهرم مي‌خنديد در يک لحظه نمي‌دانم چه شد که دستم روي ماشه رفت و گلوله‌اي شليک شد، خواهرم خون‌آلود روي زمين افتاد و من درحالي که شوکه شده بودم به جسد او نگاه مي‌کردم. سرهنگ خواجوي، رييس پليس آگاهي خوزستان، با تاييد اين خبر گفت: با اعتراف اين پسر جوان، وي با قرار قانوني روانه زندان شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها