کد خبر: ۳۰۴۱۷۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
ايران/ پسرک با کيسه‌اي در دست در پمپ بنزين ايستاده بود. چشم انتظار صغري بود با لهجه‌اي خاص از افرادي که در آنجا بودند سراغ صغري و رمضان را مي‌گرفت و خود را روح‌اللـه معرفي مي‌کرد اما تقدير او به جدايي گره خورده بود.

کسي درست نمي‌داند سال 64 بود يا 65 که زني يک پسر حدود پنج ساله را در پمپ بنزيني در رودهن رها کرد و رفت. تنها دارايي پسرک کيسه‌اي بود که در آن چند تکه لباس قرار داده بودند.

هيچ نام و نشاني از خانواده‌اش نبود. يکي از محلي‌ها که مدت‌هاي زيادي را در آنجا زندگي کرده بود با ديدن پسرک به ياد مرتضي پسر 16 ماهه‌اي افتاد که حدود دو سال و نيم پيش در رودهن گم شده بود. او را با خود به خانه برد و سريع با خانواده مرتضي تماس گرفت. مادر مرتضي که ساکن قم بود زود خود را به رودهن رساند و پسرک را شناسايي کرد. اشک در چشمان مادر بي‌تاب موج مي‌زد.

پسرک را در آغوش گرفت و فرياد مي‌زد مرتضي بازگشته است. همه فکر مي‌کردند پسرک همان مرتضاي گمشده است که ربايندگان او را پس از دو سال و نيم به خانواده‌اش بازگرداندند.

روح‌اللـه به خانواده‌اي سپرده شد که او را مرتضي مي‌خواندند و در آغوش مادري جاي گرفت که روزها را براي يافتن گمشده‌اش مي‌شمرد.پدر که از سفر حج بازگشت با ديدن پسرک در خانه، خود را صاحب همه خوشبختي‌هاي جهان دانست اما در هميشه بر يک پاشنه نمي‌چرخد.روزها گذشت و با بزرگتر شدن پسر، تفاوت ظاهري وي با اعضاي خانواده‌اش بيش از پيش خودنمايي مي‌کرد گويي مرتضي فرزند اين خانواده نيست اما هيچ‌کس نمي‌خواست اين واقعيت را بپذيرد.اما نمي‌شود واقعيت را انکار کرد و مرتضي يا همان روح‌اللـه سال‌هاي 64 و 65 تنها کسي بود که شجاعت پاسخ به همه سؤال‌ها را داشت. او با مراجعه به دادگاه عمومي بخش رودهن درخواست آزمايش تشخيص هويت کرد.با دستور قضايي، مرتضي به پزشکي قانوني مراجعه کرد و پاسخ تست نشان داد او فرزند خانواده‌اي که با آنها زندگي مي‌کند، نيست.همه اطرافيان و خويشاوندان از شنيدن پاسخ آزمايش شوکه بودند، يک اشتباه امکان تلاش براي يافتن خانواده پسرک را از وي گرفت اما او امروز در تلاش است به هر شکلي که شده پدر و مادر واقعي خود را بيابد.

کساني که از سرنوشت واقعي مرتضي يا روح‌اللـه و خانواده‌اش خبر دارند مي‌توانند با شماره تلفن‌هاي گروه شوک 21- 88761620 تماس بگيرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها