کد خبر: ۳۰۴۲۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نماينده آشوريان در مجلس شوراي اسلامي گفت: حفظ وحدت ملي مهمترين اقدام و راهبرد براي نابودسازي گروهک تروريستي داعش است.

يوناتن بت‌کليا اظهار کرد: حفظ وحدت ملي در کشور عراق مهم‌ترين استراتژي و تاثيرگذارترين عامل براي عقب راندن اين گروهک تروريستي و فرقه ضاله محسوب مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه هر انسان آزادي‌خواه و منصف جنايات اخير اين گروهک افراطي در کشور عراق را محکوم مي‌کند، ادامه داد: توصيه ملت‌‌ها به مردم اين کشور ظلم‌ديده حفظ وحدت ملي است.

نماينده اقليت‌هاي ديني آشوريان در مجلس شوراي اسلامي حفظ وحدت ملي اصحاب، اقوام، پيروان اديان و قبيله‌ها در اين کشور را يک ضرورت جدي و عامل مهارکننده براي متجاوزان برشمرد و افزود: اين جنايتکاران تاريخ بي‌مجازات نمي‌مانند.

وي با اشاره به اينکه جنايت‌، وحشي‌گري و ددمنشي‌هاي اين فرقه ضاله و نوظهور بدون مجازات نخواهد ماند، يادآوري کرد: ولي در برهه کنوني مردم عراق بايد با حفظ بصريت کامل و وحدت ملي خويش ايفاي نقش کنند.

آشوريان با اشاره به ضرورت پيروي از فتاواي علماي ديني عراق، خاطرنشان کرد: بايد بيش از پيش به گروه‌هاي جهادي پيوسته و به اين ترتيب از سرزمين آباء و اجدادي خود مقابل متجاوزان دفاع کنند.

نماينده اقليت‌هاي ديني آشوريان در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: در طول تاريخ به ويژه سال‌هاي بعد از به پيروزي رسيدن انقلاب اسلامي به وضوح حمايت جمهوري اسلامي ايران از مستضعفان جهان را شاهد بوده‌ايم.

وي با اشاره به اينکه ايران اسلامي به عنوان مأمن غيرمسلمان‌ها از جمله آشوريان به شمار مي‌رود، اضافه کرد: ايران در سراسر جهان بين کشورهاي مختلف تنها کشوري است، که هيچ‌گونه سابقه‌اي از افراطي‌گري و اقدامات تعصب‌گرانه ديني و ... در آن ديده نمي‌شود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها