کد خبر: ۳۰۴۲۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
اگر آقای یونسی از مسئولیت خود استعفا دهد، اقوام ایرانی باهم مهربان تر خواهند بود و مسالمت آمیزتر در کنار هم زندگی خواهند کرد؛ چرا باید مسائلی را ایشان مطرح کند که به جای وصل موجب فصل کردن شود.
جعفری گفت: اگر آقای یونسی از مسئولیت خود استعفا دهد، اقوام ایرانی باهم مهربان تر خواهند بود و مسالمت آمیزتر در کنار هم زندگی خواهند کرد؛ چرا باید مسائلی را ایشان مطرح کند که به جای وصل موجب فصل کردن شود.
 
قاسم جعفری، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سراج24 در رابطه با سخنان جنجالی حجت الاسلام یونسی، دستیار رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیتها گفت: افرادی که به هر دلیلی می دانند سخنان آنها بر جامعه داخلی، مردم منطقه و مردم جهان تاثیرگذاری مثبت یا منفی دارد، باید حتما در اظهارنظرهای خود همه جوانب را درنظر بگیرند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: حتی اگر حسن نیتی در برخی سخنان و موضعگیریها باشد، اما اگر شرایط جامعه و حساسیتها درنظرگرفته نشود، به ضد خود تبدیل خواهد شد.
وی با اشاره به تلاشهای غرب و حکومتهای مرتجع منطقه در مقابله با امواج انقلاب اسلامی گفت: در شرایطی که دیگران دنبال بهانه می گردند تا جوانه های انقلاب اسلامی که در منطقه و عرصه بین الملل شکوفا شده  است را مهار کنند، این گونه اظهارنظرها در راستای تلاش های ضد ایرانی برخی کشورهای منطقه و غربیها است.
وی عنوان کرد: غربیها و هالیوود با استفاده از صنعت فیلم سازی در تلاش هستند تا تصویری منفی از جمهوری اسلامی به دنیا معرفی و ایران را یک کشوری معرفی می کنند که به دنبال احیای امپراطوری گذشته خود است؛ ما نباید در داخل شائبه دار صحبت کنیم که این ذهنیت منفی نسبت به ایران در دنیا تقویت شود.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر آقای یونسی از مسئولیت خود استعفا دهد، اقوام ایرانی باهم مهربان تر خواهند بود و مسالمت آمیزتر در کنار هم زندگی خواهند کرد؛ چرا باید مسائلی را ایشان مطرح کند که به جای وصل موجب فصل کردن شود.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: با نیت آقای یونسی کاری ندارم، اما خروجی صحبت های ایشان تاکنون موجب ایجاد اختلاف شده است؛ ملت ایران همیشه کنار یکدیگر بوده وهستند و حساسیتهایی که آقای یونسی به آن دامن می زند، وجود نداشته است.
جعفری با ذکر اینکه رئیس جمهور بر منصوبان خود مدیریت و نظارت داشته باشد، افزود: آقای یونسی و دیگر مشاوران رئیس جمهور در رابطه با تبعات برخی سخنان خود تامل داشته باشند و چه اشکالی دارد، مشاور رئیس جمهور خود چند مشاور داشته باشد.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط رسانه ای کنونی که غربیها پیوسته به دنبال بهانه می گردند، نباید حرفهایی مسئولان بر زبان آورند و توجیه کنند که نیت ما خیر است.
جعفری گفت: مسئولان دولتی امروز خود بهتر از هر فردی با مشکلات کشور آشنایی دارند و بهتر است به کارهای اساسی بپردازند؛ مجلس هرچه انرژی خود را به این مسائل اختصاص دهد از کارهای اساسی بازمی ماند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در پایان گفت: مجلس، دولت، قوه قضائیه و حتی بخش خصوصی باید به حل مشکلات اصلی کشور مخصوصا اقتصاد و فرهنگ کشور بپردازند؛ اگر برخی در دولت هر روز یک تنش ایجاد کنند، برای مجلس دردسرساز می شوند و مردم نیز توقع دارند که مجلس موضع گیری کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها