کد خبر: ۳۰۴۲۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
بهترین بازیکن پرسپولیس در بازی نفت مسجد سلیمان گفت: «امنیت نداشتیم اما واقعاً عجیب بود که داور حتی یک لحظه هم بازی را متوقف نکرد!»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، امید عالیشاه با زدن یگ گل و ساختن یک گل دیگر ستاره پرسپولیس در مسجد سلیمان بود.

 

اظهارات عالیشاه درباره دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان را می خوانید:

 

* بازی را به شکل عجیبی مساوی کردید؟

- اسم رویارویی ما با تیم نفت مسجد سلیمان را نمی‌توان بازی فوتبال گذاشت چون شرایط و جو بازی به گونه‌ای بود که احساس کردیم در میدان جنگ هستیم. وسط بازی در زمین نارنجک می‌ترکید و دائم تمرکز بچه‌ها به هم می‌خورد. در کل شرایط برای بازی اصلاً مناسب نبود. مسئولان نفت مسجد سلیمان به خواسته خودشان رسیدند و به هر ترتیب و وسیله‌ای که بود یک امتیاز را گرفتند.

 

* واقعاً این‌قدر شرایط در مسجد سلیمان بد بود؟

- یک چیزی بدتر از بد، متأسفانه تماشاگران مسجد سلیمانی پاره آجر و نارنجک و تکه آهن به سمت ما داخل زمین پرتاب می‌کردند. امنیت نداشتیم اما به قول بچه‌های ما واقعاً عجیب بود که داور حتی یک لحظه هم بازی را متوقف نکرد!

 

* در کرنرها هم گویا خیلی اذیت شدید؟

- باور کنید وقتی کرنر به سود تیم ما اعلام می‌شد از ترس جرأت رفتن و زدن ضربه را نداشتیم! می‌ترسیدیم گوشه زمین برویم و با نارنجک و سنگ و بقیه چیزهایی که در اختیار تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان بود ما را بزنند. در یک لحظه رضا خالقی‌فر در گوشه زمین نزدیک خط کرنر به زمین افتاد، من به سمت او رفتم و گفتم هر چه زودتر بلند شو و با درد هم که شده خودت را به وسط زمین برسان که اینجا امن نیست!

 

* اتفاق دیگری افتاد که نگفته باشی؟!

- هواداران نفت مسجد سلیمان بلندگو به ورزشگاه آورده بودند و از اول تا آخر بازی هر چه که از دهان‌شان بیرون آمد به ما فحش و ناسزا گفتند فحش‌هایی که در عمرم نشنیده بودم!

 

* حالا کمی از بازی بگو.

- ما نباید گل دوم را می‌خوردیم، دنبال بهانه‌گیری هم نباید باشیم چون همه ما مقصریم و روی گل کوتاهی کردیم.

 

* شاید با مکان نهمی انس گرفته‌اید و قصد جدا شدن از این رده را ندارید؟!

- ان‌شاءا... که این طلسم را هم می‌شکنیم اما باور کنید خیلی سختی کشیدیم و بعد از بازی با بنیادکار دو روز نخوابیدیم.

 

* مصدومیت گابریل چطور است؟

- بازیکن نفت مسجد سلیمان با سر طوری به صورت گابریل کوبید که از صدای شکستن سر گابریل من ضعف کردم، آن صحنه واقعاً یک فاجعه بود. گابریل بازیکن خیلی خوبی است که او را برای دیدار با النصر از دست دادیم اما ما بازیکنان جایگزین خوبی داریم و مشکل چندانی نخواهیم داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها