کد خبر: ۳۰۴۴۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
سرخيو راموس که در رئال به آقاي رئيس معروف است، پس از 39 روز غيبت به دليل مصدوميت، فردا از ابتدا مقابل لوانته به ميدان خواهد رفت.
به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 8 بازی عقب افتاده رئال مادرید و سویا بود که سرخیو راموس از ناحیه مچ پا آسیب دید و مجبور شد زمین بازی را ترک کند. رئال مادرید که آن روزها په په را نیز در اختیار نداشت، مجبور شد در دو سه بازی بعدی، با زوج دفاعی ناچو و واران بازی کند و نتایج به دست آمده هرگز مطلوب رئالی ها نبود.

رئال مادرید در غیاب راموس، 7 بازی را برگزار کرد که حاصل کار سه برد، سه باخت و یک تساوی بود. رئال در این فاصله صدرنشینی لالیگا را به بارسلونا واگذار کرد و تا آستانه حذف از لیگ قهرمانان نیز پیش رفت. راموس در این فصل 14 بازی رئال را از دست داده است. 10 بازی به دلیل مصدومیت، دو بازی به دلیل محرومیت و 2 بازی مقابل کورنیا در کوپا دل ری نیز از سوی آنچلوتی به وی استراحت داده شد.

بازگشت راموس در آستانه ال کلاسیکوی 22 مارس، بدون شک می تواند خبر خوبی برای هواداران رئال باشد. رئال مادریدی که این روزها زیر شدیدترین انتقادات رسانه ای قرار دارد. امروز نشریه as به نقل از منابع نزدیک به راموس اطلاع داد که روند تمدید قرارداد این مدافع ارزشمند، ماه ژوئن از سر گرفته خواهد شد. او که تا ژوئن 2017 با رئال قرارداد دارد، بارها اعلام کرده است که دوست دارد به فوتبالش در رئال پایان دهد و اینکه هرگز به خاطر مسائل مالی این تیم را ترک نخواهد کرد.

بازگشت راموس به خط دفاع کهکشانی ها، به این منطقه حساس در رئال شخصیتی دوباره خواهد بخشید. شخصیتی که رئال در ال کلاسیکو مقابل براسا به شدت به آن نیاز دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها