کد خبر: ۳۰۴۹۷۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
تا همين يک ماه پيش، رئال مادريد بخت اول قهرماني در لاليگا و نيز ليگ قهرمانان محسوب مي شد اما به يکباره ورق برگشت.
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از شروعی ضعیف در لالیگا و کسب تنها سه امتیاز از سه بازی اول خود، اوجگیری غیرمنتظره ای داشت و موفق به کسب رکورد 22 برد متوالی در فوتبال اسپانیا شد. این تیم تا هفته گذشته نیز یکه تاز لالیگا بود اما کسب دو نتیجه بد مقابل ویارئال و بیلبائو و کسب یک امتیاز از این دو بازی، باعث شد تا بارسلونا پس از مدت ها به صدر جدول برسد.

در تمام بنگاه های شرط بندی اروپا، رئال مادرید شانس اول قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان به حساب می آمد ولی افت چشمگیر این تیم سبب شده تا در لالیگا، بارسلونا و در لیگ قهرمانان، بایرن جای این تیم را اشغال کنند.

یکشنبه هفته آینده این تیم نبرد بسیار تعیین کننده و حساسی را در نوکمپ مقابل بارسلونا پیش رو دارد. فاصله دو تیم در حال حاضر یک امتیاز است و در صورتیکه رئال در این بازی شکست بخورد، فاصله به 4 امتیاز افزایش خواهد یافت.

درخشش و اوجگیری بارسلونا و لئو مسی در سال 2015 سبب شده تا شانس برتری این تیم در ال کلاسیکو بطور متوسط 1.8 به 1 تخمین زده شود. شانس برتری رئال 3.7 و شانس تساوی 4.2 به 1 پیش بینی شده است.چنانچه از آمار پیداست، هواداران فوتبال، بارسا را شانس اول و مسلم برتری در ال کلاسیکو می دانند. بازی رفت دو تیم با برتری 3-1 رئال به اتمام رسیده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها