کد خبر: ۳۰۵۰۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
بخش عمده‌ای از عناصر گروهک تروریستی «عبدالله عزام» عامل انفجار سال گذشته مقابل سفارت ایران در بیروت، با «داعش» بیعت کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: مجموعه بزرگی از عناصر گروهک تروریستی «عبدالله عزام» با اعلام بیعت با «ابوبکر البغدادی» سرکرده خودخوانده گروهک تروریستی «داعش»، از سایر اعضای گروهکشان خواستند به آنها بپیوندند.

گروهک تروریستی «عبدالله عزام» که سال گذشته مسئولیت انفجار مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت را بر عهده گرفته بود، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تحت فرمان ابوبکر البغدادی قرار گرفته است.

در بیانیه‌ گروهک عبدالله عزام خطاب به البغدادی آمده است: ما با خدا و شما پیمان می‌بندیم که به بیعت خود و هر وظیفه‌ای که به ما محول می‌کنید، وفادار بمانیم و نبرد با یهود، مسیحیان و رافضی‌ها را ادامه دهیم تا از تداوم کشتارهای خونین برادران مسلمانانمان در لبنان و سوریه جلوگیری کنیم و حق را به صاحبش برگردانیم.

گروهک تروریستی عبدالله انفجارهای تروریستی 28 آبان ماه گذشته در مقابل سفارت ایران در بیروت را که به شهادت 25 تن از جمله حجت الاسلام «ابراهیم انصاری» رایزن فرهنگی ایران در لبنان و زخمی شدن بیش از 150 تن منجر شد، برعهده گرفته و بطور رسمی مسئولیت آن را پذیرفته بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها