کد خبر: ۳۰۵۱۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
ايران/ جوان روزنامه‌فروش در دکه آتشين گرفتار شد و زنده زنده سوخت.

ساعت يک بامداد 19 اسفندماه سال‌جاري چند رهگذر که در حال عبور ازخيابان شهيد مطهري تهران بودند با ديدن آتش و شنيدن صداي فريادهاي پسر جواني از يک دکه با آتش‌نشاني تماس گرفتند.

دقايقـــي بعــــد آتش‌نشانان خود را به دکه آتشين رساندند و به مهار آتش دست زدند.

وقتي زبانه‌هاي سوزناک فروکش کرد، آتش‌‌نشانان با پيکر سوخته پسر جواني روبه‌رو شدند که ديگر ناي ناليدن نيز نداشت.

تکنيسين‌هاي اورژانس پس از معاينه جسد با توجه به سوختگي شديد اين پسر که «توحيد» نام داشت، خود را در برابر وخامت و بحراني بودن حال وي ديدند و بلافاصله جوان سوخته را به بيمارستان سوانح سوختگي شهيد مطهري رساندند.

پزشکان با بستري کردن توحيد ديدند وي 100 درصد سوختگي دارد و نا‌اميدانه تماشاگر ثانيه‌هاي آخر زندگي اين جوان دکه‌دار شدند.

هنوز صبح نشده بود که توحيد براي هميشه خاموش شد و اين آتش‌سوزي بوي مرگ گرفت.

گفت‌و‌گو با دايي توحيد

«قهرمان جعفرزاده» که بعد از شنيدن ماجراي سوختن خواهرزاده‌اش خود را به تهران رسانده است، به شوک گفت: ساعت 3 بعد از ظهر 19 اسفند ماه سال‌جاري با ما تماس گرفتند که خواهرزاده‌ام توحيد در بيمارستان سوانح سوختگي مطهري بستري است، با شنيدن اين خبر خود را به تهران رسانديم که متأسفانه پزشکان خبر مرگ وي را به ما دادند.

وي افزود: توحيد متولد مشکين شهر استان اردبيل و فرزند آخر خواهرم بود که بعد از تمام شدن سربازي‌اش براي کار به تهران آمده بود.

سه سال بود که براي خودش دکه اجاره مي کرد و اجاره مي‌داد اما يک سال آخر کارگر دکه روزنامه فروشي بود و شب‌ها را آنجا مي‌ماند که اين اتفاق افتاد.

دايي قرباني حادثه گفت: علت مرگ را 100 درصد سوختگي عنوان کردند. جسد را به پزشکي قانوني فرستاند که علت دقيق مرگ را سوختگي اندام‌هاي حياتي اعلام کردند.

پس از اعلام مرگ به کلانتري 104 عباس‌آباد مراجعه کرديم که گفتند علت آتش‌سوزي هنوز مشخص نشده و تحت بررسي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها