کد خبر: ۳۰۵۱۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
ايران/ عاملان ترانزيت افيون در مناطق مختلف استان مازندران در تله عنکبوتي پليس مازندران گرفتار شدند.

اعضاي اين باند دو زن، دو مرد و دو فرزند يک خانواده بودند که در پليس راه ساري به نکا از سوي پليس شکار شدند.

بنا بر اين گزارش، عمليات پليس آگاهي و مواد مخدر شهرستان مياندرود براي به دست آوردن ردي از اين قاچاقچيان به دنبال دريافت گزارش‌هايي از اعمال خلافکارانه آنها در دستور کار قرار گرفت.

در حالي که تجسس‌هاي پليسي در سطح گسترده‌اي براي رديابي مخفيگاه اين متهمان ادامه داشت، آنان هر بار با تغيير مکان پنهان شدن خود، اقدامات پليس را ناکام مي‌گذاشتند.

پليس که اطلاعات کاملي از مشخصات ظاهري اعضاي اين باند خانوادگي تهيه و توزيع مواد افيوني به دست آورده بود، به صورت نامحسوس پاتوق‌هاي اين شبکه را تحت مراقبت‌هاي ويژه قرار داد تا اينکه مأموران دريافتند اين گروه خانوادگي قصد دارند يک محموله بزرگ حشيش را از شرق استان به غرب مازندران انتقال دهند.

از آنجايي که در صورت موفق شدن قاچاقچيان، امنيت رواني خانواده‌هاي جوانان ساکن در غرب استان با خطر جدي روبه‌رو مي‌شد، پليس از همه توان خود براي به دام انداختن اين گروه بهره‌گيري کرد.

وقتي تلاش‌هاي مأموران با شناسايي مشخصات خودرويي که قرار بود براي انتقال محموله افيوني مورد استفاده قرار گيرد، به مراحل نهايي نزديک شد، کارآگاهان اقدام به تله‌گذاري براي قاچاقچيان کردند.

از سوي ديگر دوربين‌هاي مداربسته مستقر در مسير شرق به غرب مازندران از سوي پليس به‌کارگيري شده و همه رفت و آمدها و تردد خودروها تحت نظر گرفته شد.

در اين راستا بود که مأموران در ترافيک مصنوعي که در منطقه پليس‌راه ساري - نکا ايجاد کرده بودند، خودرويي را ديدند که با مشخصات ارابه افيوني‌ها مطابقت داشت. وقتي قاچاقچيان فارغ از هرگونه مزاحمتي در ترافيک ساختگي پليس توقف کرده بودند، خود را در محاصره مأموران ديدند.

بر‌اساس اين گزارش، در بازرسي از خودروي قاچاقچيان 39 کيلوگرم مواد مخدر از نوع حشيش کشف شد.

در همين ارتباط دو مرد به همراه دو زن و فرزندان آنها که سرنشينان اين خودرو بودند، بازداشت شدند.

بنابر اين گزارش، تحقيقات از متهمان بازداشت شده براي کشف ساير اعمال خلافکارانه آنها ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها