کد خبر: ۳۰۵۴۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور از افزایش سوختگی‌ها به ۴۰۷ نفر خبر داد و گفت: در چهارشنبه آخر سال ۹۳ بالغ بر ۲۲ قطع عضو به ثبت رسید ولی با آمار کنونی ۳ فوتی شاهد کاهش مرگ بر اثر حوادث چهارشنبه سوری امسال بودیم.
تسنیم: امین صابری نیا  از افزایش سوختگی‌ها به 407 نفر خبر داد و اظهار داشت: تعداد مصدومان به تفکیک 362 مرد و 45 زن هستند.

وی ادامه داد: تاکنون سه فوتی داشتیم که نسبت به سال گذشته کاهش مرگ را در برداشت، کما اینکه 4 حادثه دیده هنوز در ICU  بستری هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور به 22 قطع عضو بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال نیز اشاره کرد و افزود: 2 مورد تخلیه کامل چشم صورت پذیرفت و 3 ساختمان نیز تخریب شده است.

صابرای نیا با ابراز نگرانی از ادامه داشتن حادثه دیدگان چهار شنبه آخر سال گفت: متاسفانه به دلیل در اختیار داشتن مواد محترقه در دست مردم این نگرانی وجود دارد که همچنان تعداد حادثه دیدگان افزایش یابد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه تا این ساعت 407 نفر زندگی خود و خانواده شان را با مشکل مواجه کردند و ایام خوش نوروز را به کام خود تلخ کردند، بنابراین به طور جد به افراد توصیه می‌کنیم هر گونه مواد محترقه ای که در اختیار دارند به آتش نشانی تحویل دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها