کد خبر: ۳۰۵۵۰۲
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
ستاره سابق بارسلونا به انتقاد از کریستیانو رونالدو پرداخت و عنوان کرد این ستاره پرتغالی به لیونل مسی حسودی می‌کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام ، هریستو استویچکف، ستاره سابق بارسلونا در آستانه ال‌کلاسیکو به بررسی این دیدار پرداخت. او به روزنامه مارکا گفت: هیچ کسی توانایی دو تیم را زیر سوال نمی‌برد. این دیدار اهمیت زیادی برای دو تیم دارد و مطمئن هستم بازی زیبایی خواهد شد.

 

چیزی که در این چند دیدار از رئال و بارسا دیدم آمادگی لیونل مسی و افت کریستیانو رونالدو بوده است. مسی شرایط خیلی خوبی دارد و به نظر من اگر بازی‌های یکی، دو ماه اخیر خود را در ال‌کلاسیکو تکرار کند بارسا را به گل خواهد رساند. او در شرایط خیلی خوبی قرار دارد. مسی در حال حاضر بهتر از رونالدو است. مسی الان در شرایطی قرار دارد که پله و کرایف قرار داشتند. چیزی که درباره رونالدو مشخص است این است که رونالدو به مسی حسودی می‌کند و وقتی مسی بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد، رونالدو تمرکزش را از دست می‌دهد.

استویچکف در ادامه گفت:‌ وقتی هواداران رئال مادرید رونالدو را هو می‌کنند، او نباید واکنش منفی نشان دهد. رونالدو وارد حاشیه شده است و این برای رئال قبل از ال‌کلاسیکو خوب نیست. مردم حق دارند بازیکنان تیم را هو کنند و سوت بزنند. رونالدو نباید از این موضوع ناراحت باشد. 99 درصد فوتبالیست‌ها ناراحت نمی‌شوند وقتی تماشاگران به آنها اعتراض می‌کنند.

وقتی گرت بیل در بازی برابر لوانته گلزنی کرد، کریستیانو رونالدو ناراحت شد چرا خودش گلزنی نکرده است. این موضوع با تعجب کارشناسان فوتبال روبه‌رو شده است.

استویچکف با انتقاد از رونالدو گفت:‌ کدام بازیکن است که از گل زدن بازیکن هم‌تیمی‌اش ناراحت شود؟ این یک خودکشی بود که رونالدو از گلزنی تیم خوشحالی نکرد. او تنها به خودش فکر می‌کند و این اصلا خوب نیست. درباره ال‌کلاسیکو هم باید بگویم که فکر نمی‌کنم این بازی بدون گل تمام شود و این بازی یک تیم برنده دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها