کد خبر: ۳۰۵۶۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۹ اسفند ۱۳۹۳
با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان؛
رئیس ستاد مناسبت های ویژه مسجد جمکران با اشاره به ویژه برنامه تحویل سال در مسجد جمکران، گفت: این برنامه از ساعت ۲۳:۳۰ جمعه ۲۹ اسفند با سخنرانی استاد علیرضا پناهیان برگزار می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام سیدمحمدحسین هاشمیان، رئیس ستاد مناسبت های ویژه مسجد مقدس جمکران گفت: مسجد جمکران طرح نوروزی خود را با عنوان "ربیع الانام" در زمینه های فرهنگی، اجرایی، عمرانی و پژوهشی برنامه ریزی کرده است،

وی با اشاره به تدارک ویژه برنامه نوروزی تحویل سال در مسجد مقدس جمکران، ابرازداشت: این برنامه از ساعت 23:30 جمعه 29 اسفند با محفل انس با قرآن آغاز می شود و با تواشیح، شعرخوانی و سخنرانی استاد علیرضا پناهیان ادامه دارد و پیام مقام معظم رهبری نیز بعد از تحویل سال پخش مستقیم می شود.

رییس ستاد مناسبت های ویژه مسجد مقدس جمکران افزود: به تناسب ایام نوروز و تقارن با ایام فاطمیه، برنامه های نوروزی مسجد مقدس جمکران از سه شنبه 26 اسفندماه آغاز می شود و تا جمعه 14 فروردین ماه تداوم خواهد داشت.

حجت الاسلام هاشمیان تصریح کرد: قرائت زیارت آل یاسین در ساعت 17، سخنرانی و مدیحه سرایی بعد از اقامه نماز مغرب عشا و تنوع در برگزاری برنامه قرائت دعای توسل بخشی از برنامه های مسجد است.

وی با بیان اینکه با توصیه علما و بزرگان در ایام فاطمیه هر روز ساعت 11 صبح، حدیث کسا قرائت می شود، گفت: برنامه سلام زائر پیش از اذان مغرب و سخنرانی و مدیحه سرایی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار می شود.

رییس ستاد مناسبت های ویژه مسجد مقدس جمکران با اشاره به 22 برنامه فرهنگی حوزه مدیریت آموزش و تربیت، گفت: اجرای زنده تلاوت قرآن و اذان و حضور میهمانان قرآنی از مهم ترین برنامه ها است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها