کد خبر: ۳۰۵۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۴ آذر ۱۳۹۰
تهیه‌کننده مستند علامه بهلول گنابادی گفت: مستند بهلول تا 45 روز دیگر برای پخش از شبکه 1 و شبکه استانی خراسان رضوی آماده می‌شود.
سید محمدعلی سبط احمدی امروز در گفت‌وگو با فارس  اظهار داشت: مستند علامه بهلول گنابادی به کارگردانی مصطفی صفاری و بازیگری زین‌العابدین افضلی به عنوان بازیگر نقش اول در دو قسمت 40 دقیقه ای و به صورت مجزا برای دو شبکه 1 و شبکه سیمای خراسان رضوی ساخته می‌شود.
 
وی تصریح کرد: در مستند بهلول به تمام ابعاد زندگی علامه بهلول گنابادی به شکل روایی پرداخته شده و تمام نقاط زندگی این علامه بزرگ در این مجموعه وجود دارد.
 
سبط احمدی بیان داشت: این مستند در قسمت‌هایی از شهر بیدخت، ریاب، تپه‌های شهر، مسجد جامع شهرستان، موزه شهرستان، منزل مرحوم پدری علامه بهلول و در نهایت در مرقد علامه بهلول ساخته می‌شود.
 
سبط احمدی با بیان اینکه این مستند با حمایت مالی سازمان صدا و سیما ساخته می‌شود، افزود: تصویربرداری آن 1 ماه به طول انجامید و تا حدود 45 روز دیگر آماده پخش می‌شود.
 
تهیه‌کننده مستند علامه بهلول گنابادی با اشاره به منابع استفاده شده در ساخت مستند گفت: از منابعی چون کتاب‌هایی که درباره علامه بهلول نوشته شده، اسناد علامه بهلول، کتابخانه آستان‌قدس رضوی و کتاب‌های چاپ شده در همایش ملی بهلول شگفتی روزگار برای ساخت این مستند کمک گرفته شده است.
 
وی ضمن تشکر از همکاری صمیمانه سازمان‌ها و مردم گناباد در ساخت مستند بهلول گفت: در ساخت مستند بهلول بنیاد ملی بهلول، فرمانداری، میراث فرهنگی، امام جمعه شهرستان، شهرداری بیدخت، آتش‌نشانی بیدخت و شورا و دهیاری روستای بیلند و... صمیمانه همکاری کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها