کد خبر: ۳۰۶۲۹۴
زمان انتشار: ۰۱:۰۰     ۱۰ فروردين ۱۳۹۴
اگر دیروز انقلاب مردمی و اسلامی ایران علیه رژیم طاغوتی پهلوی با مکر و حیله ی دشمنان غربی و شرقی اش همراه بود، امروز انقلاب مردمی و برحق یمن با همان خدعه ها و همان دشمنان همیشگی جبهه ی اسلام و حق، دست و پنجه نرم می کند چرا که همیشه پس از خروش حق، باطل به لرزه می افتد و به هر مکری برای بقای خویش چنگ می زند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پی حملات عربستان به مردم بی گناه یمن بیانیه زیر را صادر کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

"هو الحق"

ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد، و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.

امام خمینی (ره)

پس از بیداری اسلامی و خروش و انقلاب مردمان ستمدیده و مظلوم، باری دیگر شاهد خدعه ها و دسیسه های مستبدان و مستکبرین جهانی و مزدورانشان در منطقه برای برچیدن این انقلاب های مردمی هستیم؛ چرا که در این انقلاب ها مردم بیدار و با بصیرت، ابراهیم وار برای سرنگونی و درهم شکستن طاغوت و ستم و بت های دست نشانده ی همین مستکبرین حیله گر، جانانه تلاش کردند.
مستکبرانی که با شعارهای فریبنده و دروغین همواره سعی در پیش برد اهداف شوم و پلید خویش دارند و بر ملل مظلوم و ستم دیده، علی الخصوص مردم بی دفاع و مظلوم مسلمان، ظلم و ستمی وحشیانه و ناجوانمردانه روا می دارند و مزدوران خائنی که در راس آن ها رژیم نامشروع آل سعود جولان می دهد، باری دیگرتاریخ را تکرار کردند: " انقلاب مردمی و نوپایی دیگر، حیله ها و دسیسه های ناجوانمردانه و باطل، غرب و آمریکا و مزدوران شرقی اش علیه حق و حق جویان! "

و اگر دیروز انقلاب مردمی و اسلامی ایران علیه رژیم طاغوتی پهلوی با مکر و حیله ی دشمنان غربی و شرقی اش  همراه بود، امروز انقلاب مردمی و برحق یمن با همان خدعه ها و همان دشمنان همیشگی جبهه ی اسلام و حق، دست و پنجه نرم می کند چرا که همیشه پس از خروش حق، باطل به لرزه می افتد و به هر مکری برای بقای خویش چنگ می زند؛ بی آنکه بداند " والله خیر الماکرین"
اکنون که سکوت سازمان ملل و جوامع بین الملل مدعی حقوق بشر، گوش جهان و بشریت را کر کرده است و آمریکا و انگلیس و فرانسه، مدعیان  صلح و آزادی  و حقوق بشر و هم پیمانان شرقی شان چون ترکیه و کشورهای حاشیه ی خلیج فارس، به سردمداری رژیم طاغوتی آل سعود ترسیم کننده ی هندسه ی ظالمان گشته اند؛ باری دیگر ملت شریف و آزاده ی ایران، این تجاوز و مداخله ی نظامی  و دست یازی آل سعود به خاک یمن را محکوم می کند و به شدت منتقد این حملات وحشیانه به انقلابیون یمن است و خواستار پایان این تجاوزهای نظامی و غیرنظامی عربستان سعودی در امورسیاسی-اجتماعی یمن می باشد.

و خواهران و برادران انقلابی یمن بدانند که بی تردید، با مجاهدت های ایشان و کمک های الهی،  روزی این انقلاب به ثمر خواهد نشست پس " فاستقم کما امرت".

و به راستی که این نمایش سیاسی آل سعود، مهرتایید دیگری بر نامشروع و مزدور بودن این خاندان خائن به جهان اسلام است و البته که " عذابی دردناک در پیش خواهند داشت".

"و برخی از مردم می گویند:"ما به خدا و روز واپسین ایمان آورده ایم" ولی گروندگان  ]راستین[  نیستند.با خدا و مومنان نیرنگ می بازند ؛ولی جز برخویشتن نیرنگ نمی زنند و نمی فهمند! در دلهایشان مرض است و خدا برمرضشان افزود و به ]سزای[ آنچه به دروغ  می گفتند ،عذابی دردناک ]درپیش[خواهند داشت!  ( سوره ی مبارکه ی بقره،آیات 10-8)

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها