کد خبر: ۳۰۶۴۴۵
زمان انتشار: ۲۱:۵۱     ۱۱ فروردين ۱۳۹۴
در راستای ادامه تجاوزات رژیم عربستان سعودی به کشور یمن، ارتش عربستان مانور نظامی مشترکی را با نظامیان پاکستانی مستقر در این کشور، در مناطق مرزی عربستان و یمن برگزار کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در ادامه تجاوزات رژیم عربستان سعودی به یمن و عملیات موسوم به «طوفان قاطع» روز گذشته ارتش عربستان مانور نظامی مشترکی را با مشارکت نیروهای ویژه ارتش پاکستان تحت عنوان «صمصام 5» در پایگاه «ملک سلمان» در شمال منطقه «الباحه» در نزدیکی مرزهای یمن برگزار کرد.

پایگاه خبری «احرار حجاز» ضمن درج این خبر به نقل از سرلشکر «شائح بن عبد الله القرنی» نوشت: این مانور مشترک در راستای مانورهای مشترکی برگزار شد که قرار است، بین کشورهای موسوم به ائتلاف سعودی ضد یمن برگزار شود.

سرلشکر القرنی افزود: هدف این عملیات آموزش و تمرین جنگ در مناطق سخت و کوهستانی و عملیات‌های کماندویی است و علاوه بر نیروی زمینی، نیروی هوایی سلطنتی عربستان و یگان‌هایی از پاسداران مرزی نیز حضور داشتند.

این سرلشکر سعودی گفت: هدف دیگر این عملیات ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر بین نظامیان سعودی و پاکستانی است.

نظامیان پاکستانی درحالی در این مانور شرکت کرده‌اند که اسلام آباد در جدیدترین اظهار نظر اعلام کرده که درحال بررسی امکان پیوستن به ائتلاف سعودی ضد یمن است.

شش روز پیش عربستان سعودی حملات نظامی گسترده‌ای را علیه یمن آغاز کرد و طی آن مردم بی‌پناه و غیر نظامیان این کشور را هدف گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها