کد خبر: ۳۰۶۴۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۱۲ فروردين ۱۳۹۴
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماه باش ۱۱۶ ایستگاه آتش نشانی و همچنین استقرار ۲۲۵ پایگاه استقراری در نقاط مختلف تهران در راستای تامین امنیت شهروندان در روز طبیعت خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص آماده باش آتش نشانی در روز طبیعت گفت: فردا هم زمان با 13 فروردین و روز طبیعت که بسیاری از هم وطنان از منازل خود خارج و به طبیعت پناه می برند سازمان آتش نشانی نیز با 116 ایستگاه آتش نشانی در آماده باش کامل خواهد بود.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: همچنین در 225 نقطه از مناطق مختلف تهران اکیپ های استقراری آتش نشانی در معیت 600 آتش نشانی مستقر خواهند بود.

 

وی افزود: همچنین در بوستان جدید التاسیس قوچک 20 اکیپ استقراری به همراه 50 آتش نشان و 50 آتش نشاتن داوزلب از ساعات ابتدایی صبح فردا در راستای تامین امنیت شهروندان حاضر خواهند بود.

 

ملکی در ادامه از شهروندان خواست از روشن کردن آتش در کنار درختان بوته ها و به ویژه عفلزارهای خشک جدا خودداری کنند و در صورت تمایل برای روشن کردن آتش از منتقل هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده استفاده کنند و همچنین از نشستن در مکان هایی که با پوشش گیاهی زیادی پوشیده شده خودداری کنند چرا که احتمال وجود حیوانات وحشی، چاه و گودال وجود دارد.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: از هم وطنان و شهروندان تهرانی تقاضا می کنیم با آتش نشانی و نیروهای امدادی نهایت همکاری خود را همچون گذشته داشته باشند و در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی خود مراتب را با سامانه 125 و یا اکیپ های مستقر آتش نشانی در مناطق مختلف تهران در میان بگذارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها