کد خبر: ۳۰۶۶۲۷
زمان انتشار: ۰۱:۳۶     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
هاشمی‌رفسنجانی درگذشت همسر آیت‌الله جنتی را به آیت‌الله مظاهری تسلیت گفت و این در حالی است که مرحومه مظاهری جز تشابه اسمی، نسبتی با آیت‌الله مظاهری ندارد!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، به دنبال درگذشت بانو مظاهری، همسر مکرمه آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان قانون‌اساسی، مقامات عالیرتبه نظام از جمله رهبر معظم انقلاب و روسای سه‌قوه با صدور پیام‌های تسلیت جداگانه، این مصیبت را به صاحبان آن خصوصا روحانی مجاهد و انقلابی، آیت‌الله جنتی تسلیت گفتند. در این میان اما پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی بسیار جالب توجه و البته حاشیه‌ساز بوده است.
هاشمی رفسنجانی در پیامی که به مناسبت درگذشت این بانوی مکرمه صادر کرد، تلاش کرده است با نام نبردن از آیت‌الله جنتی، صاحب عزا را دیگران معرفی کند و با توجه به عنوان فامیلی این بانو و شباهت آن به عنوان فامیلی آیت‌الله مظاهری و حضور ایشان در شهر اصفهان، صاحب عزا را آیت‌الله مظاهری، ریاست حوزه علمیه اصفهان و از علمای برجسته اخلاق تشخیص داده و پیام تسلیت خود را خطاب به ایشان و البته خاندان جنتی صادر کند. اما نکته قابل تأمل این است که مرحومه مظاهری هیچ نسبت فامیلی با آیت‌الله مظاهری ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها