کد خبر: ۳۰۶۶۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
از اردوی پرسپولیسی ها خبر می رسد که یک بازیکن جوان و دارای سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی باعث تحریک و جنجال آفرینی سنگربان ملی پوش پرسپولیس در هتل المپیک بوده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سوشا مکانی که پس از بازگشت از اردوی تیم ملی در اروپا انتظار داشت در ترکیب اصلی تیمش بازی کند وقتی فهمید باید روی نیمکت بنشیند ساکش را از طبقه دوم هتل المپیک به پایین انداخت و هر چه به دهانش می رسید نثار حمید درخشان کرد.

 

مکانی حتی به گوشی موبایل خود هم رحم نکرد و با عصبانیت آن را وسط محوطه هتل محل اقامت سرخپوشان بر زمین کوبید تا از وسط نصف شود!

 

جالب آنکه همبازیان مکانی و کادر فنی پرسپولیس همین طور هاج و واج مانده بودند که گلر تیمشان چرا چنین حرکاتی انجام می دهد اما هیچ کس غیر از مدیررسانه ای این تیم نزدیک مکانی هم نشد تا او با ناراحتی شدید هتل المپیک را به مقصد منزل خود ترک کند.

 

* چقدر هزینه کردی تا فیکس شوی؟!

اگر فکر می کنید حاشیه مکانی قبل از بازی با راه آهن به شکستن موبایل و پرت کردن گوشی موبایل ختم شده است سخت در اشتباهید!

 

مکانی پس از آنکه در هتل المپیک حسابی از خجالت درخشان درآمد آن گاه رو به مسعود همامی دیگر سنگربان پرسپولیس کرد و با صدایی شبیه فریاد گفت: «چقدر هزینه کردی که امروز مقابل راه آهن فیکس بازی کنی؟!»

 

البته در تمام این مدت همامی خودش را کنترل کرد و ترجیح داد هیچ جوابی به مکانی ندهد. نکته عجیب آن بود که گلر شاکی و عصبانی پرسپولیس در حین خروج از در هتل المپیک تهمت هایی هم به درخشان زد و ظاهرا تمامی این صحنه ها نیز توسط دوربین های مداربسته هتل المپیک شکار شد!

 

* خانزاده عامل تحریک سوشا به جنجال!

شنیده می شود بلافاصله پس از خوانده شدن ترکیب پرسپولیس برای بازی با راه آهن، محمدرضا خانزاده که رابطه خوبی با مکانی دارد به این گلر نزدیک شده و در گوشش زمزمه هایی کرده است.

 

ظاهرا خانزاده دلیل خط خوردن خودش از تیم ملی را نیمکت نشینی در تیم درخشان خوانده و چنین اتفاقی را برای مکانی ملی پوش نیز پیش بینی کرده است. همین حرف ها خون سوشا مکانی را به جوش آورد و ...

 

اخبار تکمیلی حکایت از آن دارد که موضوع به گوش درخشان رسیده و سرمربی پرسپولیس هم تصمیم می گیرد به رغم نیاز، از خانزاده در بازی با راه آهن به هیچ عنوان استفاده نکند.

 

گفته می شود درخشان بیشتر از مکانی از دست خانزاده شاکی است و بعید می دانیم در ادامه لیگ و بازی های آسیایی از این مدافع جوان استفاده کند.

 

* کاپیتان خواهان برخورد با مکانی شد

یکی از این بازیکنان شاکی محمد نوری بود. کاپیتان پرسپولیس در پی این اتفاق در گفتگویی کوتاه و خصوصی با درخشان از سرمربی تیمش خواست که به شدت با بی انضباطی گلر خاطی برخورد کند.

 

نوری که به عنوان نماینده سایر بازیکنان با سرمربی تیمش صحبت می کرد به درخشان اطمینان داد مماشات با سوشا مکانی می تواند عواقب بدتری به دنبال داشته باشد و دیگر در پرسپولیس سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

 

البته ناگفته نماند نوری پس از اتمام بازی پرسپولیس و راه آهن نیز در مصاحبه با رسانه های گروهی رفتار مکانی را محکوم و اعلام کرد: «هواداران پرسپولیس بازیکنی را می خواهد که برای این تیم بمیرد.»

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها