کد خبر: ۳۰۶۷۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
باشگاه خبرنگاران/ دو کلاه بردار حرفه‌اي که با جعل اسناد ملکي بيش از 9 ميليارد ريال کلاه برداري کرده بودن، توسط پليس آگاهي خراسان روضي شناسايي و دستگير شدند.

مرد تبهکار با همکاري دختر 25 ساله 9 ميليارد به جيب زدرئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با اعلام اين خبر گفت: با دريافت پرونده‌اي از سوي کلانتري سيدي شهر مشهد مبني بر کلاهبردراي با جعل اسناد ملکي توسط فردي کلاهبردار موضوع در دست کار تيمي از ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ بيدمشکي افزود: با توجه به اهميت موضوع اکيپي از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاه برادرا با دعوت از شاکي پرونده تحقيقات تخصصي را آغاز کردند، در بررسي اظهارات شاکي مشخص شد متهم با همکاري خانمي جوان در نقش خريدار و فروشنده با حضور در يکي از دفاتر ثبت اسناد رسمي در شهر مشهد با جعل امضا اقدام به تنظيم وکالت نامه جعلي و معامله سوري مي‌کردند.

وي ادامه داد: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداري دستگيري متهم را در دستور کار خود قرار دادند. تيم رسيدگي کننده به پرونده با شناسايي متهم 40 ساله تحقيقات گسترده‌اي را شروع و او را دستگير کردند.

وي تصريح کرد: متهم در بازجويي‌هاي به عمل آمده به دو فقره جعل اسناد ملکي و فروش مال غير با وکالت نامه جعلي با ارزش ريالي بيش از 9 ميليارد ريال با همکاري خواهر زاده‌اش به نام فاطمه 25 ساله اعتراف کرد.

وي خاطرنشان کرد: همدست متهم با هماهنگي مقام قضايي دستگير و پس از سير مراحل قانوني با قرار قانوني روانه زندان شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها