کد خبر: ۳۰۶۷۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
مرد پرحاشیه فوتبال ایران گفت: «بچه که بودیم در زمان خانه تکانی فرش شستن حال و هوای دیگری داشت و برای مادرم فرش پارو می کردم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، کمتر سالی است که بگذرد و جنجالی از مرد پرحاشیه و محبوب سال های اخیر فوتبال ایران نبینیم. علی کریمی در سال 93 پس از اینکه از فوتبال خداحافظی کرد، پس از کنار رفتن علی دایی از رأس پرسپولیس، خود را به تمرینات این تیم رساند تا نشان دهد چقدر با دایی مشکل دارد.

 

وی سپس به تیم ملی فوتبال و دستیاری کارلوس کی روش فراخوانده شد ولی ناگهان در اقدامی شوک برانگیز همراه این تیم به استرالیا نرفت تا جنجال هایش را در اذهان ماندگارتر کند.

 

گفتگویی متفاوت با کریمی از خصوصیات رفتاری اش را در ادامه می خوانید:

 

* موسیقی

موسیقی را دوست دارم و در زمان های مختلف موسیقی متناسب با حال و شرایطم گوش می دهم. روزها موسیقی شاد و شب ها موسیقی های آرام بخش را دوست دارم.

 

* رانندگی

بعد از دو سال زندگی در کشور مایکل شوماخر فکر می‌کنم راننده خوبی شده ام و به قول معروف دست فرمان خوبی دارم. تند می روم ولی به شدت قانون مدار هستم و تابع مقررات.

 

* سینما

سینما را دوست دارم ولی خیلی کمتر پیش می آید که بتوانم به سینما بروم برای همین بیشتر اوقات در خانه فیلم تماشا می کنم.

 

* خانواده

عاشق خانواده ام هستم و رابطه دوستانه ای با بچه هایم دارم و بیشتر با هم رفیق هستیم تا پدر و پسر، همیشه به این فکر می کنم که خانواده چه نعمت بزرگی است و زندگی بدون خانواده محال است.

 

* عصبانیت

از دروغ متنفرم و از بدقولی عصبانی می شوم. وقتی هم عصبانی می شوم بد اخلاق می شوم البته شدت عصبانیتم بستگی به طرف مقابل دارد.

 

* برنامه ریزی

سعی می کنم در زندگی اهل برنامه ریزی باشم ولی اگر راستش را بخواهید گاهی اوقات تنبلی می کنم و نظم را رعایت نمی کنم.

 

* نوروز

نوروز و همه سنت های آن را دوست دارم. وقتی نوروز می آید یاد دوران کودکی ام می افتم که لباس های نو و تازه خود را می پوشیدیم و به مهمانی می رفتیم. همیشه برای عیدی به ما پول می دادند و یک عمو داشتم که همیشه بیشتر از دیگران عیدی می داد و ما هم در بین مهمانان بیشتر از همه منتظر او بودیم.

 

* خانه تکانی

زیاد اهل کار کردن در خانه نیستم و برای همین در خانه تکانی قبل از عید زیاد کمک نمی کنم. البته دوست دارم کمک کنم ولی از ترس اینکه زحمات همسرم را دو برابر نکنم ترجیح می دهم دست به چیزی نزنم! بچه که بودیم در زمان خانه تکانی فرش شستن حال و هوای دیگری داشت و برای مادرم فرش پارو می کردم.

 

* لحظه تحویل سال

همیشه لحظه تحویل سال را دوست دارم و دلم می خواهد در این لحظه در کنار خانواده ام باشم و با هم سر سفره هفت سین بنشینیم.

 

* سال 93

سال خوبی بود و پر از فراز و نشیب هایی که یک سال ما را رقم زد. فکر می کنم مهمترین رویداد زندگی ورزشی ام حضور در کنار تیم ملی برای مقطعی بود. در زندگی شخصی ام هم تولد هیما دخترم این سال را برای ما ماندگار کرد.

 

* سال 94

خیلی دلم می خواهد تیم محبوبم پرسپولیس باز هم به اوج بازگردد و دل هواداران خودش را شاد کند.

 

* تعطیلات نوروز

تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای در کنار خانواده بودن و چند روزی را به دور از هیاهوی فوتبال سپری کردن است. در ایام نوروز سعی می کنم در کنار خانواده باشم و حتماً به مسافرت برویم. اگر بخواهم جایی غیر از شمال را برای مسافرت انتخاب کنم، همیشه جایی را انتخاب می کنم که در آن بتوانم خوب خرید کنم.

 

* هشت سین

همیشه فکر می کردم اگر قرار باشد هفت سین به هشت سین تبدیل شود، سیم خاردار را به عنوان سین هشتم معرفی کنیم و آن را دور هفت سین بکشیم تا محتویات هفت سین در امان بماند.

 

* عیدی

عیدی گرفتن را خیلی دوست دارم. وقتی بچه بودیم عیدی های خوبی می گرفتیم مخصوصا عیدی هایی که عموی بزرگم می داد در ذهن مان می ماند. همیشه عیدی های او با دیگران فرق داشت چون رقمش با اختلاف زیادی بیشتر از دیگر عیدی هایمان بود!

 

* سیزده بدر

سیزده بدر را از کودکی دوست داشتم و همیشه در این روز برای تفریح و بازی به دل طبیعت می رفتیم. این سال ها هم سعی می کنم این روز را با خانواده سپری کنم و به قول معروف سبزه هایمان را به آب بسپاریم.

 

* دروغ سیزده

فکر می کنم بزرگترین دروغ سیزده این است که از دروغ سیزده بگذریم!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها