کد خبر: ۳۰۶۷۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «ما آندو را سر میز ناهار دیدیم و هیچ تمرینی در این مدت با او انجام نداده بودیم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، تونی اولیویرا از روزی که مسئولیت فنی تیم تراکتورسازی را برعهده گرفته این تیم در همه بازی‌هایش در لیگ برتر پیروز از زمین خارج شده است.

 

او درباره تفاوت کارش با رسول خطیبی گفت: «در این فاصله زمانی که من به تیم ملحق شده‌ام 30 جلسه تمرینی انجام دادیم و برای تکمیل یک تیم و هماهنگی بازیکنان در یک هفته نمی‌توان به نتیجه دلخواه دست یافت. چیزی که ما از روز اول خواسته‌ایم همان هدفی است که به 3 سال قبل برمی گردد. من ایده‌های خودم را دارم و پس از انجام تمرینات مدل بازی تیم مشخص می‌شود. یادمان نرود خطیبی هم در اینجا زحمت کشیده است.»

 

اولیویرا درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: «سرعت تیمی ما در نیمه اول کم بود اما چند موقعیت گل به دست آوردیم و توانستیم به گل هم برسیم. با این حال می‌خواهم بگویم از بازی تراکتور در نیمه اول خوشم نیامد. ما از طرفی این را خوب می‌دانستیم که برابر تیمی بازی می‌کنیم که از ضدحملات به خوبی استفاده می‌کند. در نیمه دوم اما با انتقال سریع از دفاع به حمله توانستیم موقعیت‌های خوب زیادی به دست بیاوریم اما نکته‌ای که مرا آزار داد پس از گل سوم بود که موقعیت‌های ما متاثر از غرور و خودخواهی بازیکنان یکی پس از دیگری به هدر رفت و هر کس برای خودش بازی می‌کرد که اگر اینگونه نبود می‌توانستیم تا 6 گل هم به ثمر برسانیم. من از زمانی که به تبریز آمده‌ام در لیگ 4 بازی کرده‌ایم و 4 برد داشتیم، با این حال 6 فینال دیگر پیش رو داریم و هر روز سعی می‌کنیم بهتر از قبل کار کنیم تا هواداران تراکتور بهتری را ببینند. ما در کورس قهرمانی هستیم و این موضوع را به بچه‌ها هم گفته‌ام و آنها را توجیه کرده‌ایم که ما یک تیم میانه جدولی نیستیم و در کورس بالانشینان قرار داریم.»

 

اما تونی از استقبال کم هواداران دلخور است: «وقتی به استادیوم رسیدم احساس کردم تراکتورسازی یک تیم میانه جدولی است. من نمی‌خواهم هواداران فقط در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه بیایند و باید در لیگ هم کنار تیم ما باشند. البته تعداد برای من چندان مهم نیست و همین که هواداران در کنار ما هستند خوشحالیم که تنها نیستیم.»

 

او درباره نیمکت نشینی آندرانیک تیموریان تصریح کرد: «ما آندو را سر میز ناهار دیدیم و هیچ تمرینی در این مدت با او انجام نداده بودیم. بازی کردن ایرانپوریان هم زمانی مشخص شد که او قبل از بازی گرم کرد و ما متوجه شدیم می‌تواند برای ما بازی کند.»

 

تونی در پایان از علاقه‌اش به نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: «اگر در فهرست گزینه‌های مربیگری تیم ملی ایران باشم بسیار خوشحال می‌شوم. البته این اما و اگرها همیشه در فوتبال بوده و هست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها