کد خبر: ۳۰۶۸۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
آیت الله کعبی در گفت وگو با رسا:
آیت الله کعبی با محکوم کردن تجاوز نظامی رژیم آل سعود و چند کشور مزدور منطقه به یمن، تاکید کرد که اقتدار نیروهای مردمی و ارتش این کشور به مراتب از قبل بیشتر شده و تنبیه متجاوز در فرصت مناسب صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه 598، آیت الله عباس کعبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن تجاوز نظامی رژیم آل سعود و برخی کشورهای عربی به یمن، شهادت شماری از مردم این کشور را در حملات هوایی صورت گرفته تسلیت گفت.

 

وی با بیان این که ارتش، مردم و نیروهای انصارالله در مقابل تجاوز نظامی رژیم آل سعود به صورت متحد و یکپارچه و منسجم چند موضع پایه ای اتخاذ کرده اند، گفت: دفاع از استقلال، یکپارچگی و انسجام یمن یکی از مهم ترین موضع هایی است که یمنی ها در مقابل این تجاوز آشکار اتخاذ کرده اند.

 

آیت الله کعبی حفظ وحدت علیه نیروهای تکفیری و تسلط کامل بر خاک این کشور و پاکسازی یمن از نیروهای القاعده، تکفیری ها و مزدوران آل سعود را دومین موضع مهم یمنی ها عنوان کرد.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تاکید بر این که نیروهای ارتش یمن و مردم این کشور در حال حاضر در حال دفاع از خاک کشور خود هستند، یادآورشد: اقتدار مردم یمن، انصارالله و نیروهای ارتش این کشور از قبل از تجاوز همه جانبه سعودی ها که با هدایت آمریکا شروع شده، به مراتب بیشتر شده است.

 

آیت الله کعبی یادآورشد: به لطف الهی تنبیه متجاوز با قاطعیت تمام توسط نیروهای یمن، ارتش و مردم این کشور صورت خواهد گرفت.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که افکار عمومی و ملت های منطقه تجاوز آشکار به یمن را محکوم می کنند، تصریح کرد: در استان خوزستان نیز عشایر غیور با شرکت در گردهمایی های مختلف این تجاوز را محکوم و از استقلال و مقاومت مردم یمن در مقابل نیروهای متجاوز دفاع و حمایت کرده اند.

 

آیت الله کعبی در بخش پایانی گفت وگو با رسا بهترین راه حل مشکلات یمن را پایان دادن به تجاوز نظامی و تلاش برای رسیدن به راه های حل های سیاسی دانست و در عین حال تاکید کرد که تنبیه متجاوز اجتناب ناپذیر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها