کد خبر: ۳۰۶۹۱۳
زمان انتشار: ۲۲:۰۲     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
رئال مادريد پس از کسب چند نتيجه ضعيف در يکي دو ماه اخير، صدرنشيني لاليگا را از دست داد و آن را به بارسلونا نقديم کرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، شکست در ال کلاسیکو نیز سبب شد تا فاصله این تیم با بارسلونا در فاصله 10 هفته مانده به انتهای رقابت ها به 4 امتیاز برسد. آنها می دانند درصورتیکه بتوانند هر 10 بازی بعدی خود را ببرند، شانس خوبی برای کسب عنوان قهرمانی خواهند داشت اما نگاهی به 10 فصل اخیر لالیگا نشان می دهد که هیچ تیمی در 10 سال گذشته موفق نشده هر 10 بازی آخر خود را پیروز شود.

تنها تیمی که خیلی به این رکورد نزدیک شد، بارسای فصل 2009-2010 با هدایت گواردیولا بود که از 10 بازی آخر خود 9 برد و یک تساوی (مقابل اسپانیول) به دست آورد. حتی بهترین رئال مادرید تاریخ که رئال مورینیو در فصل 2011-2012 بود نیز نتوانسته بود هر 10 بازی آخر خود را پیروز شود. آن رئال مادرید که با 100 امتیاز قهرمان لالیگا شد، دو بازی از 10 بازی آخر خود را با تساوی به پایان رساند. مالاگا و ویارئال تیم هایی بودند که رئال را متوقف کردند.

با همه این اوصاف، هرچند که رئال ماموریتی تقریبا غیرممکن را پیش رو دارد اما در همین فصل آنها از هفته 4 تا هفته 16، تمام بازی هایشان را پیروز شده بودند و این تنها نقطه امیدبخش شاگردان آنچلوتی است.

برنامه 10 بازی آینده رئال در لالیگا :


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها