کد خبر: ۳۰۶۹۲۴
زمان انتشار: ۲۲:۰۶     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
رئال مادريد فردا از هفته 29 لاليگا، در ورزشگاه برنابئو بايد به مصاف گرانادا برود؛ در حاليکه براي اميدوار ماندن به قهرماني، به برد در اين ديدار نياز مبرم دارد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید که این روزها زیر بار انتقادات رسانه های اسپانیایی قرار دارد، در نشست خبری این دیدار حضور یافت و به سوالات پاسخ گفت:

دانیلو خرید جدید رئال


او یکی از بهترین مدافعان راست حال حاضر دنیاست و از جذب او خوشحالم. با این حال این خریدی برای فصل آینده است. کارواخال و آربلوا خیلی خوب می دانند که سطح رقابت در رئال تا چه حد بالاست و همین مساله به پیشرفت سطح بازیشان کمک خواهد کرد. هر دو بازیکن روی بازی های بعدی رئال متمرکزند و این خرید روی آنها تاثیری نخواهد گذاشت.

لالیگا


اطمینان دارم که پرونده قهرمانی هنوز مختومه نشده و ما همچنان می توانیم قهرمان شویم ولی اجازه خطا کردن نداریم و باید در همه بازی های پیش رو پیروز شویم.بازیکنانم در حال حاضر شرایط خوبی دارند و با رسیدن مصدومانمان، تیم سرحال تری در اختیار دارم.درست است که در ماه های ژانویه و فوریه، با افت محسوسی مواجه شدیم اما انگیزه بازیکنان برای جبران، بسیار بالاست.به غیر از په په، هیچ بازیکن دیگری مصدوم نیست که البته او هم مصدومیتش جزئی است. در ماه آوریل، بازی های مهمی در پیش داریم و نسبت به موفقیت در آن دیدارها اطمینان دارم.

گرت بیل

او در بازی های اخیر خوب نشان داده است. در مقابل لوانته دو گل زد و در نیمه اول مقابل بارسلونا هم خوب ظاهر شد. هفته قبل برای تیم ملی کشورش نیز درخشید. این تعطیلی به نفع ما و گرت بیل تمام شد.

سیستم بازی

همان سیستم بازی مقابل بارسلونا را در بازی فردا تکرار خواهم کرد. ایده و فلسفه بازی ما تغییری نخواهد کرد. فردا گرت بیل در مقایسه با ال کلاسیکو، نفوذهای بیشتری خواهد داشت.

جو ورزشگاه برنابئو

همه دنیا می دانند که شرایط ما چقدر مهم و حساس است. واکنش هواداران به شیوه بازی فردای ما بستگی خواهد داشت.اگر خوب بازی کنیم، هواداران نیز به ما کمک خواهند کرد.

جمع آوری هر 30 امتیاز باقیمانده برای قهرمانی

نمی توانم پیش بینی کنم اما هدف ما برتری در هر 10 بازی بعدی است.کیفیت لازم برای محقق کردن این امر را هم داریم. بین سپتامبر و دسامبر، چنین کاری را انجام دادیم؛ پس می توانیم دوباره تکرارش کنیم.

وضعیت په په

او مصدومیتی جزئی دارد اما در هفته جاری خوب می شود و به بازی مقابل اتلتیکو در لیگ قهرمانان نیز خواهد رسید.

مسی بهترین و رونالدو، بیست و نهمین مهاجم برتر سه ماهه اول سال 2015

این یک آمار مقطعی است. مسی سه ماه گذشته عملکرد خوبی داشت و برعکس، رونالدو افت محسوسی کرد. ببینیم ماه های بعدی شرایط این دو چگونه خواهد بود.

لیست بازیکنان برای بازی فردا

خامس فردا از ابتدا برای ما بازی خواهد کرد.وضعیت او خوب است.کارواخال و خدیرا فردا استراحت خواهند کرد. ایسکو هم که 5 کارته است. خوشحالم که پس از بازی های ملی، بازیکن مصدومی روی دستمان نماند.

قهرمانی دراماتیک فصل 2006-2007 تکرار خواهد شد؟

در این مورد صحبتی نکرده ایم. به شرایط حال فکر می کنیم. اگر قهرمان شویم، مثل آن سال، بازی آخر تعیین کننده خواهد بود.

گرانادا


همه بازی ها برای ما مهم هستند. هفته ای پر از بازی های حساس پیش رو داریم اما در حال حاضر تنها روی بازی فردا مقابل گرانادا تمرکز کرده ایم. گرانادا تیم با کیفیتی است که خوب هم بازی می کند. آنها جسورانه و نترس فوتبال می کنند. مثل همیشه خودمان را آماده کرده ایم و می دانیم که حق اشتباه کردن نداریم.

11 بازیکن رئال مقابل اتلتیکو در یک چهارم لیگ قهرمانان

هنوز برای فکر کردن به آن بازی وقت داریم و از حالا نمی توانم چیزی را مشخص کنم.

ترجمه : رضا سیف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها