کد خبر: ۳۰۷۰۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
شماره 8 سابق پرسپولیس گفت: «در حال حاضر این تیم نیاز به حمایت دارد و نه من دوست دارم در مورد پرسپولیس و شرایط این روزهایش صحبت کنم و نه پیشکسوتان.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از اسپورت تی وی، علی کریمی در مورد حضورش در درفشی فر اظهار داشت: «چند روز قبل دچار مصدومیت جزئی شدم. از ناحیه پا احساس درد می کردم به همین دلیل تصمیم گرفتم به درفشی فر آمده و درآکادمی پرسپولیس فیزیوتراپی کنم.»

 

وی در پاسخ به این سوال که "آیا به خاطر شرایط این روزهای پرسپولیس، تساوی این تیم مقابل راه آهن و کمک به این تیم به تمرین نیامدید؟" گفت: «نه اصلا. همان طور که گفتم شرایط پایم طوری بود که باید فیزیوتراپی انجام می دادم. چند روز تعطیلات عید هم باعث شد تا نتوانم به درمان پایم بپردازم به همین دلیل خیلی اتفاقی در درفشی فر حضور پیدا کرده و به درمان پایم پرداختم. در مورد کمک به پرسپولیس هم باید اعلام کنم که همان طور که بارها گفته ام هر کمکی از دستم بربیاید دریغ نخواهم کرد و هر کس در مورد پرسپولیس از من کمک بخواهد در خدمت او و تیم محبوبم خواهم بود.»

 

جادوگر درباره انتقاد هواداران پرسپولیس در مورد تساوی این تیم مقابل راه آهن، گفت: «اصلا و ابدا دوست ندارم در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس صحبت کنم اما شنیدم که پرسپولیس بازی خوبی ارائه داده و با بدشانسی توپ هایش تبدیل به گل نشده است.»

 

"هواداران پرسپولیس دوست دارند نظر علی کریمی را به عنوان یک اسطوره در مورد تیم محبوبشان بدانند!"، کریمی در پاسخ به این سوال تصریح  کرد: «من مخلص هواداران پرسپولیس هم هستم اما در این شرایط وقت صحبت کردن نیست. پرسپولیس باید حمایت شود. در حال حاضر این تیم نیاز به حمایت دارد و نه من دوست دارم در مورد پرسپولیس و شرایط این روزهایش صحبت کنم و نه پیشکسوتان. خوب است که از این تیم انتقاد کنند.»

 

کریمی در مورد انتقادهای هواداران پرسپولیس هم گفت: «همان طور که گفتم حالا وقت انتقاد کردن نیست و باید از پرسپولیس حمایت کرد.»

 

او در خصوص شعارهایی که امروز در تمرین پرسپولیس سر داده شد، اضافه کرد: «همان طور که  گفتم حالا وقت حمایت است. هواداران پرسپولیس صاحبان اصلی این تیم هستند و همیشه حق با آنهاست اما موضوع این است که پرسپولیس 2 روز دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و فقط و فقط باید از این تیم حمایت  کرد.»

 

کریمی در پایان گفت: «من مطمئن هستم که پرسپولیس روز چهارشنبه با ارائه یک بازی خوب و زیبا النصر عربستان را شکست خواهد داد. خودم به استادیوم می روم و امیدوارم بزرگان و اسطوره های پرسپولیس نیز روز چهارشنبه در استادیوم آزادی حاضر شده و همراه با هواداران یک صدا تیمشان را تشویق کنند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها