کد خبر: ۳۰۷۰۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايلنا، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با محکوم کردن تجاوز عربستان به يمن خواستار واکنش نسبت به اين موضوع شد.

عليرضا محجوب در خصوص طرح احداث، ‌تجهيز و نوسازي مساجد و نمازخانه‌هاي کشور صحبت مي‌کرد٬ در پيشنهاد حذف ماده ۱۲ از اين طرح افزود: آنچه که در ماده ۱۲ پيشنهاد شده و مطالباتي را مطرح مي‌کند٬ اين است که براي سه نفر آخري که مي‌توانند منشا مطالب مختلفي باشند تاکيدي معرفي مي‌کند که اين تاکيد داراي منطق مشخص نيست. بنابراين به نظر من ماده ۱۲ بيش از اينکه به اداره مساجد کمک کند مشکل‌آفرين خواهد شد و در ماده ۱۲ در ترتيبات مشخص شده ظرايف کار در نظر گرفته نشده٬ بنابراين پيشنهاد حذف اين ماده را دارم.

نماينده مردم تهران، ري و شميرانات در مجلس شوراي اسلامي همچنين در ادامه ضمن تبريک عيد نوروز افزود: تجاوز عربستان به يمن و آنچه در اين ايام عليه مردم فقير و ضعيف اين خطه توسط ملاکين، ثروتمندان عربستاني صورت گرفت را محکوم مي‌کنم و از مجلس و همه مسئولان خواستار محکوم کردن و انجام واکنش نسبت به اين موضوع هستم.

محجوب در پايان ضمن قدرداني از موضع حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسن ابوترابي‌فرد در نطق پيش از دستور امروز٬ خواستار جديت بيشتر براي محکوميت تجاوز عربستان و همپيمانانش به خاک يمن شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها