کد خبر: ۳۰۷۰۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس/ الاهلي که فردا عازم تبريز است، پيش از عزيمت، از اي‌اف‌سي خواسته تا امنيت تبريز را براي کاروانش تضمين کند.
کاروان تيم الاهلي فردا در پروازي اختصاصي به تهران مي‌رسد. اين سفر سه ساعته به منظور رفتن به تبريز و ديدار با تراکتورسازي در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا است.
الاهلي در گروه چهارم اين رقابت‌ها با تراکتورسازي و نسف قارشي ازبکستان نيز هم‌گروه است.
فدراسيون فوتبال عربستان از کنفدراسيون فوتبال آسيا خواهان ضمانت‌هايي شد تا سلامتي کاروان الاهلي را در تبريز، تضمين کند. در اين رابطه خواسته شد تا از سوي اي‌اف‌سي، تضميني رسمي ارائه داده شود.
از سويي، گروس، سرمربي سوئيسي الاهلي، از همه بازيکنانش خواسته تا پيش از عزيمت به تبريز، براي معاينه پزشکي، به پزشک مخصوص تيم مراجعه کنند.
ديدار دو تيم تراکتورسازي و الاهلي، سه‌شنبه ساعت 16 در ورزشگاه تبريز برگزار خواهد شد. تيم الاهلي در تمام 10 ديدار اخير خود در ليگ حرفه‌اي عربستان، با نتيجه پيروزي زمين را ترک کرد. اين تيم با 49 امتياز، در حالي که تنها دو امتياز با النصر صدرنشين اختلاف دارد، رتبه دوم جدول رده‌بندي را در اختيار دارد.
الاهلي در گروه خود نيز با هفت امتياز از سه بازي خود، صدرنشين است. اگر اين تيم، از سه ديدار باقي مانده، شش امتياز دريافت کند، بي‌شک به مرحله حذفي صعود خواهد کرد. گروس روزهاي پيش در اين رابطه گفت: نمي‌گذاريم تيم ديگري صعود کند.
گفتني است که دماي هواي تبريز در زمان مسابقه، 20 درجه خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها