کد خبر: ۳۰۷۰۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
موسوی لارگانی در نطق میان‌دستور:
نماینده فلاورجان در مجلس گفت: از تیم مذاکره‌کننده انتظار داریم در نگارش و تدوین متن نهایی توافقنامه نهایت دقت را داشته باشند تا دچار مکاری غربی‌ها نشویم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در نطق میان‌دستور خود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با در نظر گرفتن شرایط منطقه و جهان و آتش‌افروزی‌های دشمنان اسلام ضرورت حفظ همدلی و همزبانی ملت و دولت را خواستار شدند.

وی افزود: آینده‌نگری مقام معظم رهبری ضرورتی برای توسعه و آبادانی کشور است. مردم کارفرمایان جامعه و دولتمردان کارگزاران و نوکران ملت هستند و باید اعتماد ملت و دولت روز به روز افزایش یابد. یکی از مهم‌ترین شرایط تحقق اقتصاد مقاومتی همدلی و همزبانی مردم و مسئولین است.

موسوی لارگانی در ادامه خاطرنشان کرد: از تلاش‌های شبانه‌روزی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به خصوص آقایان ظریف و صالحی که در جنگ مذاکرات با ابرقدرت‌های مستکبر جهان برای حفظ عزت ایران اسلامی با در نظر گرفتن حکمت و مصلحت تلاش کردند تشکر می‌کنم و انتظار داریم که در نگارش و تدوین متن نهایی توافق‌نامه نهایت دقت را کنند تا دچار مکاری غربی‌ها نشویم. ملت ایران خواستار حذف همه تحریم‌ها هستند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از نطق خود اظهار داشت: همچنین حملات وحشیانه رژیم خائن آل‌سعود به ملت مسلمان و بی‌پناه یمن را به شدت محکوم می‌کنیم و از شورای امنیت و سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم که به سکوت مرگبار خود پایان دهند و با صدور قطعنامه‌ای علیه این رژیم خائن و آلت دست صهیونیست‌ها از ادامه نسل‌کشی در یمن جلوگیری کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: یک سال است که دولت یازدهم به شکل‌های مختلف اعلام می کند که سرمایه‌داری چیز خوبی است و مداوم از تقویت بخش خصوصی سخن می‌راند. دولت باید بخش خصوصی تولیدکننده را حمایت کند نه دلال را.

موسوی تصریح کرد: آیا دولت و مجلس قادرند از پورشه‌سواران، بنزسواران و کاخ‌نشینان میلیاردی شمال تهران هم مالیات بگیرند یا فقط از قشر مظلوم مالیات می‌گیرند. عمل نکردن دولت یازدهم مثل دولت دهم به قانون هدفمندی با شعار قانونمداری ناسازگار است.

وی افزود: چرا هنوز یارانه ثروتمندان قطع نشده است. آیا دولت از شناخت این افراد عاجز است. می‌گویند ما نمی‌خواهیم به حساب مردم سرک بکشیم. این چه حرفی است. باید به حساب میلیاردرها سرک بکشید تا مشخص شود که از کجا آورده‌اند.

نماینده مردم فلاورجان در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: موافقت‌نامه اخیر ایران و ترکیه موضوع تاسف‌باری است که اصل نابودی کامل تولید داخل بود. این موافقت‌نامه با توجه به اینکه ما ملزم به اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی هستیم به نوعی فرش قرمز برای صنعت دولت ترکیه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها