کد خبر: ۳۰۷۵۰۳
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
حميد درخشان بدون اين که کارنامه خوبي از خود در پرسپوليس به جا بگذارد از اين تيم کنار رفت.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، حمید درخشان اولین بار در سال 1365 زمانی که 28 ساله بود بعد از 10 سال حضور در پرسپولیس از این تیم جدا شد و به لیگ قطر رفت.

در سال 1370 درخشان که 33 ساله شده بود بعد از 5 سال بازی در این لیگ به پرسپولیس برگشت و چند ماه در پرسپولیس بازی کرد ولی در دی ماه سال 1370 بار دیگر مورد توجه باشگاه های قطری قرار گرفت و به تیم فوتبال السد قطر رفت.

او بعد از یک فصل بازی در این تیم در آبان 1371 به پرسپولیس برگشت، اودر زمان برگشت خود به پرسپولیس بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشت و بار دیگر به تیم ملی فوتبال دعوت شد، او در این مقطع و در سال 73 فوتبال را کنار گذاشت و سرمربی پرسپولیس شد.

درخشان که در سال 73، هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته بود، به حکم عابدینی مدیر عامل تیم، در بهمن 73 باید با یورگن گده کار می کرد و دستیار او میشد اما از پذیرش مسئولیت سرباز زد و از پرسپولیس برای سومین بار جداشد.

بعد از برکناری یورگن گده در سال 74 درخشان به پرسپولیس برگشته و به عنوان دستیار استانکو در این تیم فعالیت کرد. در سال 76 استانکو از پرسپولیس رفت و درخشان به طور موقت ،8 ماه هدایت این تیم را عهده دار بود اما به دنبال آمدن مت کویچ دوباره دستیار سرمربی شد تا مهر 77 که علی پروین به پرسپولیس برگشت و مربیان مورد نظر ودلخواه خود یعنی درخشان، ناصر ابراهیمی، اصغر حاجیلو، ناصر محمدخانی، فرشاد پیوس، پرویز کماسی و وحید قلیچ را سه دسته کرد: حاجیلو و درخشان به تیم ملی امید رفتند؛ ابراهیمی، کماسی، ناصر محمدخانی و قلیچ به پرسپولیس رفتند و فرشاد پیوس به خانه رفت.

در این مقطع وقتی علی پروین فهمید پست او مدیریت تیم امید است و قرار است یک سرمربی خارجی به تیم امید بیاید، از این تیم جدا شد و به دنبال او حاجیلو و درخشان هم استعفا کردند اما این بار درخشان بیرون گود ماند تا از پرسپولیس برای چهارمین بار جداشود.

حالا او به تیم های ملی نوجوانان و جوانان رفته و دیگر از پرسپولیس کاملا دورشده بود، اودر سال 1393 بعداز مصاحبه "دوای درد پرسپولیس منم"در "ورزش سه" سرمربی پرسپولیس آن هم بعد از 16 سال دوری شد. اما این بار سرمربی تیم پرسپولیس، مثل سالهای دهه 70 موفق نبود و بنابراین، مجبور به استعفا شد و مسئولیت دوای درد پرسپولیس بودن را به دوای درد دیگری واگذار کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها