کد خبر: ۳۰۷۷۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
جلسه امیر قلعه‌نویی با چهار بازیکن استقلال حاشیه‌های فراوانی داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، امیر قلعه‌نویی قبل از شروع تمرین روز گذشته استقلال، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، محسن فروزان و هرائیر مگویان را به اتاق خود فرا خواند و با نشان دادن فیلم بازی با فولاد، اشتباهات این بازیکنان را به آنها گوشزد کرد.

سرمربی استقلال به شدت نسبت به عملکرد فروزان انتقاد کرد و گفت: این چه وضع خروج کردن است؟ کمی از بیرانوند یاد بگیر و به خروج‌های او دقت کن. فروزان که به شدت ناراحت و عصبی بود با ناراحتی خطاب به سرمربی استقلال گفت: اگر اینگونه است، شش بازی دیگر من را تحمل کنید، شما را به خیر ما را هم به سلامت!

جالب اینجا بود که قلعه‌نویی سکوت کرد و بعد از این اظهارنظر به امیرحسین صادقی انتقاد کرد. وی گفت: چرا باید اجازه دهید یک بازیکن کوتاه‌قامت روی سر شما سر بزند که صادقی مدعی شد شریفات یار او نبوده است.

صادقی البته در این لحظات به ضعف تیمش در ضربات ایستگاهی و کرنرها در دفع توپ اشاره کرد که قلعه‌نویی به عمران‌زاده نیز تذکر داد و گفت: تو چرا اجازه دادی شریفات سر بزند که دیگر مدافع استقلال هم خطاب به سرمربی تیمش گفت: آقای قلعه‌نویی! مگر شریفات یار من بود؟! قلعه‌نویی گفت: اگر شریفات سر نمی‌زد، قاضی توپ را تبدیل به گل می‌کرد که عمران‌زاده پاسخ داد: شما اجازه می‌دادید قاضی گل بزند، بعد به من انتقاد کنید، او که گل نزد.

طبق اطلاعاتی که نامه نیوز کسب کرده، سرمربی استقلال وقتی متوجه شد شریفات یار مستقیم صادقی و عمران‌زاده نبوده، از ایمان عالمی خواست تا مگویان را صدا کند، سرمربی استقلال این‌بار به مدافع ارمنستانی توپید و مدعی شد او نباید اجازه می‌داده شریفات ضربه سر بزند.

سرمربی تیم استقلال انتقاداتی به میلاد نوری و امید ابراهیمی هم داشت، اما ترجیح داد این دو بازیکن را به اتاقش فرا نخواند و بلافاصله وارد زمین شود تا تمرین تیمش را برگزار کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها