کد خبر: ۳۰۷۹۱۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران باید نتایج قبلی و حاشیه‌ها را فراموش کنند و برای بازی با النصر به ورزشگاه بیایند.
به گزارش پایگاه 598،رضا شاهرودی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق افزود: بازی پرسپولیس با النصر مهمترین بازی پرسپولیس در چند ماه اخیر است. النصر تیم خوبی دارد. پرسپولیس در دیدار رفت موقعیت‌های زیادی داشت. اگر این موقعیت‌ها گل می‌شد، شاید نتیجه به شکل دیگری در می‌آمد. در بازی برگشت هم شرایط اینگونه است. باید قدر موقعیت‌ها را بدانیم. این بازی جای اشتباهات فردی نیست.

 

وی ادامه داد: النصری‌ها در انتقال بازی سریع هستند؛ درست بر عکس تیم لخویا. تیم قطری حفظ توپ می‌کند و همین مساله به بازیکنان ما اجازه می‌داد بازیسازی کنند و غافلگیر نشوند. ویژگی دیگر تیم النصر خلاقیت بعضی بازیکنان آن است. آنها برای بازی رو به جلو نفرات خوبی دارند. النصری‌ها در دیدار رفت یک بازیکن دفاع راست و یک هافبک ملی‌پوش را هم در بازی رفت نداشتند که در این بازی حضور دارند ولی در مقابل، ما در بازی رفت، بنگر و نوری را داشتیم که در این بازی نیستند. امیدوارم گابریل حداقل برای این بازی برسد. او با توجه به محرومیت نوری، می‌تواند در این بازی کمک زیادی بکند.

 

شاهرودی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی، مساله‌ای که از همه موارد مهمتر است، حضور هواداران است. باید همه چیز را فراموش کرد. بازی با النصر اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس الان صدرنشین است. سرنوشت دست خود ماست اما حتی تساوی در این بازی باعث فشار روانی می‌شود در حالی که با پیروزی، مسیر صعود هموار خواهد شد.

 

پیشکسوت پرسپولیس در پایان تاکید کرد: ضرورت دارد که هواداران حاشیه‌ها و نتایج قبلی را فراموش کنند. پیروزی‌ برابر بنیادکار و لخویا نشان داد که بازیکنان توانمندی داریم. هواداران همچنین با توجه به قواعد سختگیرانه کنفدراسیون فوتبال آسیا، از پرداختن به مسائل حریف پرهیز کنند و فقط باید تیم خودمان را حمایت کنیم. جا دارد همه ما قدیمی‌ها، کارشناسان و خلاصه تمام اقشار فوتبال در این بازی حضور داشته باشیم.

 

تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان فردا چهارشنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۳ بر صفر به سود النصر به پایان رسیده بود.
 

مهر


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها