کد خبر: ۳۰۷۹۳۸
زمان انتشار: ۲۲:۴۱     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
هافبک ملی‌پوش سپاهان اعتقاد دارد که با یک باخت نباید وضعیت تیمشان به هم بریزد و از هواداران تقاضا دارد که کمی صبوری کنند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، علی کریمی در مورد شکست مقابل صبای قم گفت: به نظر من نیمه اول بازی دست ما و چند موقعیت نیز خلق کردیم تا اینکه ما 10 نفره شدیم و همه چیز به هم ریخت. در این دیدار اتفاقات غیرمنتظره ای برای ما افتاد و به همین دلیل سرمربی نتوانست برنامه های خودش را پیاده کند و مجبور به 2 تعویض اجباری شد. در این شرایط چه کاری از دست سرمربی برمی آید؟

او در مورد شعارهایی که هواداران علیه حسین فرکی دادند نظرش را اینگونه بیان کرد: به نظر من کار درستی نکردند، فوتبال همین است به هر حال یک روز تیمی می‌ برد و یک روز دیگر می‌ بازد. باید حرمت آقای فرکی حفظ شود. همانطور که اشاره کردم افتادن اتفاقات غیرمنتظره برنامه های سرمربی را به هم ریخت.

وقتی از این بازیکن سوال شد که سپاهان امسال سهمیه می‌ گیرد یا خیر پاسخ داد: برای قهرمانی شانس خیلی کمی داریم اما برای گرفتن سهمیه می‌ جنگیم. چند بازی سختمان باقی مانده است در بازی برابر تراکتورسازی میزبان هستیم و قطعا از این قضیه استفاده خواهیم کرد و تمام تلاشمان را می‌ کنیم که در این دیدار و دیدارهای بعدی نتیجه بگیریم.

کریمی در پایان در مورد شرایط تیم‌ملی امید و اردویی که پشت سر گذاشتند افزود: خدا را شکر می‌ کنم که صعود کردیم. همه چیز برای رفتن به المپیک مهیا است، خوشبختانه باخت به عربستان به ضررمان تمام نشد و حذف نشدیم. قطعا در آینده بیشتر تلاش خواهیم کرد تا به جایگاه واقعی مان برسیم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها