کد خبر: ۳۰۷۹۵۱
زمان انتشار: ۲۲:۴۶     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
رئال مادريد فردا جدال حساسي در ورزشگاه وايکاس، مقابل رايووايکانو پيش رو دارد و بايد در اين بازي پيروز شود تا فاصله 4 امتيازي اش با بارسلونا بيشتر نشود.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، رئال برای امیدوار ماندن به قهرمانی، ماموریتی دشوار در پیش دارد. کسب 9 پیروزی از 9 بازی آینده. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، ساعتی پیش  درنشست خبری بازی مقابل رایووایکانو شرکت کرد و به سوالات پاسخ گفت:


ایسکو یا خامس ؟ کدامیک فردا بازی می کنند؟

هر دو می توانند در کنار یکدیگر بازی کنند و پیش از این نیز این مساله را ثابت کرده اند. فردا ممکن است گرت بیل را به دلیل یک کوفتگی جزئی در اختیار نداشته باشیم و این مساله باعث خواهد شد که از خامس و ایسکو کنار یکدیگر استفاده کنم.
خامس در اولین فصل حضورش در رئال عالی بوده و ایسکو نیز رضایت کامل مرا جلب کرده است. او یک بازیکن خوش تکنیک و آینده دار است. خوش شانسم که خامس و ایسکو را در تیمم دارم.تقریبا اکثر بازیکنان در بهترین فرم خودشان قرار دارند و این یک دردسر شیرین برای من است که در انتخاب ترکیب اصلی با مشکل مواجه هستم.

شما پیش از این نگفته بودید که ایسکو در صورت آماده بودن، بدون هیچ بحثی در ترکیب اصلی جای خواهد داشت؟

ایسکو بازیکن بزرگی است. او تا بدینجای فصل، کیفیت بالای خود را نشان داده است. نه تنها ایسکو که یک مجموعه غیرقابل بحث در اختیار دارم.بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا در رئال حضور دارند. به همه آنها اطمینان دارم.

حضور ثابت مثلث BBC نیز همچنان غیر قابل بحث  است؟


تا اول ماه می، هر سه روز یک بار بازی داریم و نیاز است تا به برخی بازیکنان استراحت داده شود. هر بازیکنی حتی رونالدو، بیل و بنزما نیز می توانند استراحت کنند.

شما خامس را در بازی های بزرگ به ایسکو ترجیح خواهید داد؟

این مساله واقعیت ندارد. این تقسیم بندی مهم و غیر مهم در تیم من وجود ندارد. هم ایسکو و هم خامس، کارشان را به درستی انجام می دهند.من و همه هواداران از عملکردشان راضی هستیم. انتخاب بین یکی از آنها واقعا دشوار است. هر دو، بازیکنان کاملی هستند که می توانند در نقاط مختلف زمین بازی کنند.

اطمینان دارید که رئال اگر هر 9 بازی بعدی خود را ببرد، قهرمان لالیگا خواهد شد؟


خیر؛ تنها می دانم که ما یک وظیفه پیش رو داریم و آن هم پیروز شدن در همه بازی های پیش رویمان است. بارسا در حال حاضر شانس اول قهرمانی است.

خاطره بد از ورزشگاه وایکاس در فصل گذشته

بله؛ فصل گذشته خاطره بدی از بازی مقابل رایو در وایکاس دارم. اولین باری بود که از بازی تیمم بخصوص در نیمه دوم عصبانی شده بودم. فلسفه بازی رایو تغییری نکرده و آنها همچنان به حفظ توپ علاقه دارند. ما هم ایده خودمان را داریم و بهتر هم شده ایم. ایده ای که سال گذشته باعث شد قهرمان اروپا شویم. در آن بازی، دی ماریا برای اولین بار در میانه زمین حضو یافت و خوب هم بازی نکرد. کمی در مورد دی ماریا به شک افتادم اما در بازی های بعد او جبران کرد.

سوت های اعتراضی علیه کاسیاس

واقعیت این است که بخشی از هواداران با کاسیاس همراه نیستند اما این مساله روی او تاثیری نگذاشته است. او بیش از هر بازیکنی، رئال و هوادارانش را می شناسد.کاسیاس می داند که این مساله باید باعث با انگیزه تر شدن و بهتر شدن او شود.

رایووایکانو

این تیم در بهترین شرایطش در این فصل قرار دارد. در میانه های جدول و به دور از دغدغه سقوط قرار دارند. چند بازی قبلی خانگی خود را برده اند و می دانیم که بازی دشواری پیش روی ماست.

کاسیاس یا کیلور ناواس؟

فردا کاسیاس بازی می کند و روز شنبه مقابل ایبار نیز ناواس در ترکیب قرار خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها