کد خبر: ۳۰۸۰۴۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
نامزد رياست جمهوري آمريکا:
"راند پال" -- سناتور جمهوري‌خواه ايالت کنتاکي -- ديروز همزمان با اعلام نامزدي خود در انتخابات رياست جمهوري سال 2016 آمريکا در خصوص توافق هسته‌اي با ايران نيز اظهار نظر کرد. وي همچنين معتقد است آمريکا بايد در سازوکار اعطاي کمک مالي به ساير کشورها تجديد نظر کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، "راند پال" -- سناتور جمهوري‌خواه ايالت کنتاکي -- ديروز همزمان با اعلام نامزدي خود در انتخابات رياست جمهوري سال 2016 آمريکا در خصوص توافق هسته‌اي با ايران نيز اظهار نظر کرد. وي همچنين معتقد است آمريکا بايد در سازوکار اعطاي کمک مالي به ساير کشورها تجديد نظر کند.

به گزارش اسپوتنيک، وي در خصوص توافق هسته‌اي نهايي گفت: "من با هر توافقي که بلندپروازي‌هاي ايران را متوقف نکند و عناصر راستي‌آزمايي مستحکمي نداشته باشد مخالفت خواهم کرد. آزادي و فرصت در خانه تنها زماني به دست مي‌آيد که بتوانيم از خودمان در برابر افرادي که مي‌خواهند به ما حمله کنند محافظت کنيم."

او همچنين تصريح کرد آمريکا نبايد به کشورهايي که نسبت به منافع آمريکا موضعي خصمانه دارند کمک کند. "پال" در اينباره افزود: "ديدن اين‌که مردم در کشورهاي دريافت‌کننده ميليارد‌ها دلار کمک ما پرچممان را آتش مي‌زنند و با فرياد، مرگ آمريکا را مي‌خواهند خشمگينم مي‌کند. نبايد به اين افراد متنفر از آمريکا حتي يک شاهي کمک کرد."

تا کنون "راند پال" و "تد کروز" از حزب جمهوري‌خواه نامزدي خود را براي انتخابات رياست جمهوري سال 2016 آمريکا اعلام کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها