کد خبر: ۳۰۸۰۷۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
باشگاه خبرنگاران/ حسين تراب‌نژاد گفت: داستان سريال «فوق سري» به گونه‌اي روايت شد که مخاطب نتواند پايان آن را پيش بيني کند و بعضي از سکانس‌ها تا لحظات آخر تغيير مي‌کرد.
حسن تراب‌نژاد نويسنده‌ي سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص سريال «فوق سري» گفت: طرح اوليه‌ي اين سريال از مهديدفخيم‌‌زاده ارائه شد و وي مي‌خواست سريالي بر مبناي خلافکاري بسازد که خود را شبيه يک سرهنگ نيروي انتظامي کرده است و براي نگارش و ساخت چنين سريالي 2 سال تلاش کرد.

وي در ادامه افزود: وقتي کار کليد خورد 8 قسمت سريال آماده بود. فخيم‌زاده تنها کارگردان و بازيگري است که سر صحنه‌هايش وسواس و حساسيت زيادي روي فيلمنامه نشان مي‌داد گاهي اوقات جزئيات متن در آخرين لحظات تصوير برداري تغيير مي‌کرد اما کليات از قبل مشخص بود.

اين نويسنده پيرامون نحوه‌ي همکاري با فخيم‌زاده اظهار داشت: من و فخيم‌زاده 2 سال پيش کاري مشترک داشتيم که به سرانجام نرسيد اما موجب شد فخيم‌زاده با قلم من آشنا شود و از آن خوشش بيايد.

وي ادامه داد: فخيم‌زاده در فيلم و سريال سازي کاملا حرفه‌اي است و 50 سال حضور وي در سطح اول سينما و تلويزيون ايران اين امر را گواهي مي‌دهد معمولا بازنويسي فيلمنامه توسط کارگردانان همکاري زيادي با آن دارد مي‌کند اما فخيم‌زاده اين کار را به گونه‌اي انجام داد که پايان کار براي مخاطب غير قابل پيش بيني شد.

تراب‌نژاد در پايان خاطر نشان کرد: هدف داستان نمايش پيروزي حق بر باطل بود و تا جايي که اطلاع دارم تعداد مخاطباني که از سريال خوششان آمده بود بيشتر از سايرين بود خود من نيز از نتيجه و بازي بازيگران رضايت کاملي داشتم و بعد از اين سالها دومين اثري بود که به دلم نشست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها