کد خبر: ۳۰۸۱۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
گلر سرخپوشان پایتخت می‌ گوید در برابر رفتن حمید درخشان و آمدن برانکو ایوانکوویچ هیچ کاری نمی‌ تواند بکند جز اینکه تابع تصمیمات باشگاه باشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مسعود همامی در مورد تغییر و تحولات اخیر گفت: من به عنوان بازیکن نمی‌ توانم نظر خاصی بدهم بالاخره درخشان سرمربی من بود و با نظر او بود که به پرسپولیس آمدم. با این وجود دوست داشتم کار کنم و بابت رفتن ایشان ناراحت هستم زیرا خیلی زحمت کشید، من با خود باشگاه قرارداد دارم بنابراین نظر باشگاه مهم است. بالاخره آنها تصمیم گرفتند که دست به تغییرات در کادرفنی بزنند، وظیفه ما این است که به بهترین شکل تمرین کنیم و به جز این کاری از دست ما برنمی آید. در این مدت کنار آقای درخشان لذت بردم و با شنیدن خبر استعفای او شوکه و ناراحت شدم. برای سرمربی سابقم آرزوی موفقیت می‌ کنم.

 

او درمورد دیدار فردا با النصر ادامه داد: کادرفنی با بچه ها صحبت کرده است و آقای عبدی از لحاظ روحی ما را برای این دیدار آماده کرده است. باید صددرصد این بازی را ببریم و آن باختی که در عربستان با این تیم داشتیم را باید جبران کنیم. علاوه براینکه بحث ملی در این بازی وجود دارد، با توجه به اتفاقاتی که بین کشور ما و عربستان افتاده است، بحث حیثیتی نیز وجود دارد. باید ببریم و صعودمان را از گروه قطعی کنیم، انشاالله که پیروزی های قبلی مان در آسیا ادامه دار باشد.

 

گلر پرسپولیس در مورد اینکه با توجه به شرایط موجود او در درون دروازه قرار می‌ گیرد یا سوشا پاسخ داد: من که تمام تلاشم را می‌ کنم و از لحاظ بدنی آماده هستم. اگر از من استفاده شود که تمام توانم را می‌ گذارم اگر هم خیر از بیرون برای تیمم دعا خواهم کرد.

 

همامی در پایان در مورد شرایطشان در لیگ افزود: در این 6 بازی تلاش می‌ کنیم که حداقل آبرومندانه لیگ را به اتمام برسانیم. صددرصد قهرمان نخواهیم شد و برای گرفتن سهمیه نیز کار دشواری داریم ولی با همت بچه ها تیم را به بالای جدول می‌ آوریم.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها