کد خبر: ۳۰۸۳۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
مهاجم برزیلی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد این تیم در دیدار مقابل الاهلی عربستان فقط دو دقیقه تمرکز نداشته است.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، لوسیانو ادینیو درمورد تساوی تراکتورسازی مقابل الاهلی عربستان و شرایط مبهم این تیم برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما دو بار از الاهلی پیش افتادیم ولی متأسفانه این برتری‌ها را از دست دادیم. در طول 90 دقیقه عالی بازی کردیم و تقریباً بر حریف خود تسلط داشتیم اما فقط دو دقیقه تمرکز نداشتیم و همین موضوع باعث شد دو بار بازی برده را با تساوی عوض کنیم.

وی در ادامه افزود: فوتبال همین است و دیگر این بازی برای ما تمام شده است. حالا باید به آینده فکر کنیم. ما دو بازی حساس دیگر مقابل الاهلی و نسف قارشی داریم که باید در آنها با تمام وجود بجنگیم. تراکتورسازی الان شانس صعود دارد و ما به هیچ عنوان ناامید نیستیم. در همین بازی هم شایسته برد بودیم ولی الاهلی با یک بازی دفاعی و استفاده از ضدحملات توانست مساوی بگیرد. به هر حال باید این مساوی را از یاد ببریم.

مهاجم برزیلی تیم فوتبال تراکتورسازی در خاتمه کرد: تساوی مقابل الاهلی نباید تمرکز ما را در لیگ برتر از بین ببرد. ما یک بازی حساس و تعیین‌کننده با سپاهان داریم و این مسابقه هیچ فرقی با یک فینال ندارد. اگر بخواهیم تمرکزمان را از دست بدهیم دچار مشکل خواهیم شد. ما شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر داریم و شکست دادن سپاهان می‌تواند یک راه بزرگ برای رسیدن به قهرمانی باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها